Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Fedora loopt steeds vast ?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Snakeice

BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2005 11:12 am    Onderwerp: Fedora loopt steeds vast ? Reageren met citaat

Hebben er hier meer mensen last van dat hun fedora 4 versie telkens vastloopt bij somige handelingen zo als : Ctrl+Alt+F2 en de eerste keer dat ik hem opstarte na de installatie en nog paar keer weet er iemand hier iets op wat er mis is gegaan bij mij installatie

Snikkel ice
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
confruo

BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2005 5:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Eigenlijk nog nooit gebeurd nee, ik heb wel wat moeite als mijn PC langer dan een week aan staat, dat firefox en evolution wat traag lijkt te worden.

Is dat schakelen vanuit X naar console ? Is er misschien iets met je videokaart ?
Terug naar boven
RMSfan

BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2005 7:14 pm    Onderwerp: Re: Fedora loopt steeds vast ? Reageren met citaat

Nee,

Ik heb iets anders.
Als ik hem de eerst keer boot,dan komt er een foutmelding voor dat hij een python script niet kan lezen. Boot ik hem daarna weer opnieuw niks aan de hand.

Rinke
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken Yahoo Messenger MSN Messenger
Anoniem3

BerichtGeplaatst: Za Dec 17, 2005 6:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

brakke HD of videokaart?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: