Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

VNC geef op windows Java Rood kruis hoe op te lossen ?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
AlwaysConnected

BerichtGeplaatst: Di Mrt 08, 2005 6:08 pm    Onderwerp: VNC geef op windows Java Rood kruis hoe op te lossen ? Reageren met citaat

Hallo Wink

Een klein in denk simpel vraagje
waar in Fedora kan in de configuratie vind van de
VNC server (bureaubladvrijgave) zo dat ik in Kde desktop de
java build kan open zetten voor http:// over namen

ik zie nu in windows een Java Applet met een Rood kruis

iemand ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Barend

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 7:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij moet je in Windows Java installeren. Mijn tip is om NIET de SUN drivers te installeren, maar die van Microsoft.

Wat ik heb gehoord mag MS ze niet meer leveren, maar er zijn nog verschillende sites waar je de MS drivers automatisch krijgt gedownload. bijvoorbeeld als je een spelletje gaat spelen bij www.home.nl

De drivers van SUN geven bij mij een kop en schoteltje in de systray (naast de tijd in de taakbalk) en aan het aantal koppen en schotels dat daar af en toe staat leidt ik af dat de SUN variant nogal vaak crashed en dan niet wordt opgeruimd. Maar belangrijker is dat bij mij de SUN drivers trager lijken te zijn dan die van MS en SUN geeft een stom splashscreen.

Hoop dat je er wat aan hebt Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xtinct

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2005 9:52 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Barend schreef:
Volgens mij moet je in Windows Java installeren. Mijn tip is om NIET de SUN drivers te installeren, maar die van Microsoft.

Wat ik heb gehoord mag MS ze niet meer leveren, maar er zijn nog verschillende sites waar je de MS drivers automatisch krijgt gedownload. bijvoorbeeld als je een spelletje gaat spelen bij www.home.nl

De drivers van SUN geven bij mij een kop en schoteltje in de systray (naast de tijd in de taakbalk) en aan het aantal koppen en schotels dat daar af en toe staat leidt ik af dat de SUN variant nogal vaak crashed en dan niet wordt opgeruimd. Maar belangrijker is dat bij mij de SUN drivers trager lijken te zijn dan die van MS en SUN geeft een stom splashscreen.

Hoop dat je er wat aan hebt Smile

Heb je de laatste van java (5.0 volgens mij) al geprobeerd, stuk minder problemen. (naar mijn mening)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: