Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Probleem met AGPGart op Fedora 4.0

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Paulus

BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 7:54 pm    Onderwerp: Probleem met AGPGart op Fedora 4.0 Reageren met citaat

Beste ForumLinux kenners,

Reeds heb ik mij op het Linux pad begeven als een Volslagen beginner en heb met bewondering de Fedora 4.0 geinstalleerd, echter is het een de 32 Bits versie en krijg een foutmelding dat de chipset niet wordt ondersteund. Nu heb ik het wel voor elkaar gekregen om de ATI drivers voor Linux te installeren en krijg een ATI Control pictogram leukje in beeld, maar bij het aanklikken gebeurt er geen Haagse reet in mijn geval.

Nu schijnt het zo te zijn dat ik twee opties heb en hoop dat mijn misvormde op volledig NONO kennis van Linux heb bepuzzeld dat ik een 64 Bits versie kan installeren daar het een ALI 64 Bits chipset betreft. Echter wat dat betekent daar valt het resterende haar vanuit en ik waan mij als iemand die een ferrari gaat rijden, zonder rijbewijs en dus heb ik vreselijk hard jullie hulp nodig. Het is een Asrock Combo Z Bord die de mogelijkheid heeft van het plaatsen van zowel een socket 754 als een Socket 939 en heeft een AMD Sempron 64 Bits.

Heeft iemand van jullie een oplossing, danwel zoek ik een vast E Mailmaatje in bijvoorkeur de omgeving Den Haag, die mij eventueel zou willen ondersteunen in het verkrijgen van de nodige basiskennis. Zit al veel in de boeken.

Weet wel erg veel van Windows XP maar dit is toch wel heel erg stuk interessanter als je een aantal basisprincipes aanleert, dan wel te verstaan. Om die reden kan het zijn dat ik het geheel niet goed inschat en moet van Windows afkicken.

Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: