Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Modprobe ndiswrapper error

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
maxx_730

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2005 4:18 pm    Onderwerp: Modprobe ndiswrapper error Reageren met citaat

Ik heb een Sitecom WL-016 draadloze netwerkkaart die standaard niet werkt in Linux. Dus installeerde ik ndiswrappper. Op de distributions pagina van ndiswrapper wiki staat dat je de fedora kernel moet patchen zodat hij een 16k stack heeft. Dus ik heb de patch geinstalleerd met rpm -Uvh, ndiswrapper gecompileerd en geinstalleerd, en met ndiswrapper -i de drivers geinstalleerd. Dan doe ik modprobe ndiswrapper, geeft hij de foutmelding dat het een 'invalid module format' is ofzo. Iemand enig idee wat het probleem is? Is het omdat ik met de standaard kernel headers gecompileerd heb terwijl ik de kernel headers van de geupdate kernel moest gebruiken?
Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: