Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

fedora core 2 , dan fedora core 3 en dan proberen windows

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Capi-Lisa
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 02, 2005 8:23 pm    Onderwerp: fedora core 2 , dan fedora core 3 en dan proberen windows Reageren met citaat

Daar ik eerst mijn harde schif van 80 gb klaar gemaakt heb voor fedora core 2 met windows xp had ik het probleem dat hem niet opstarten met de keuze fedora core2 of windows xp dus heb ik windows volledig verwijderd en terug de harde schijf voor fedora core 2 gebruik maar na een tijdje kwam fedora core 3 uit dus heb ik geupgrade maar nu ik een volledig vernieuwde pc heb wil ik graag terug windows erop hebben voor de kids

Daar ik leek ben in dit gedeelte weet ik dus niet hoe ik de harde schijf terug goed kan maken

Ik weet wel dat er een probleem was met fedora core 2 ivm bootup maar steeds als ik windows xp installeer loopt het begin goed tot hem de eerste keer reboot en dan krijg ik steeds foutmeldingen ook met windows 98 , windows Me , Windows xp home , Windows xp pro , windows 2003

Kan iemand mij helpen ==> capibara999@hotmail.com
Terug naar boven
Fredo

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 04, 2005 9:37 am    Onderwerp: Reageren met citaat

neem een opstart disk met fdisk er op
stop die in je pc met de corupte hd nu start je op
als je ziet A:
tik je in fdisk/mbr
nu zul je windows weer zo kunnen installeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: