Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vastlopende Installatie met Fedora 4

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Michiel_1979

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 1:54 pm    Onderwerp: Vastlopende Installatie met Fedora 4 Reageren met citaat

Hey luitjes,

Ik ben een absolute rooky op het gebied van Linux maar wil het eens goed bekijken en leren. Nu heb ik een volledige versie van Fedora 4 op DVD liggen hier zat bij het blad Linux Magazine van Augustus 2005.

Ik wil deze op mijn laptop Asus x4bl; 512 Mb RAM Intel Celeron 2.9GHz en 40 Gig HDD met 3 partities
1 restore partitie 5 Gig FAT32
2 c:\ partitie 20 Gig FAT32
3 d:\ partitie 15 Gig NTFS

Als ik mijn laptop opstart van de dvd af dan krijg ik een keuze menu voor installatie. Zodra ik hem wil installeren blijft deze steeds op hetzelfde scherm hangen.
Hij blijft hangen op het moment als hij een hoop text over het beeld laat schieten tot die iets zegt over kernel en een geheugenadress of iets dergelijks daarachter..??..

Media check heb ik ook geprobeerd maar hij blijft hiervoor al hangen dus dit werkt ook niet?
Iemand enig idee waarom die dit doet? Ik dacht eerst dat het aan mijn partities lag maar nu weet ik het ook niet meer....

Alvast bedankt,

Michiel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
confruo

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 5:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

http://forums.fedoraforum.org/showthread.php?t=62400
Op dit forum wordt er ook naar verwezen, ik kan de thread alleen niet zo snel vinden Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: