Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

switchen van X(gnome) naar de shell

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ayolin

BerichtGeplaatst: Wo Sep 07, 2005 2:04 pm    Onderwerp: switchen van X(gnome) naar de shell Reageren met citaat

Hallo,

Mijn installatie van FC4 ging prima. Toch ben ik nog een probleempje tegengekomen. Ik start op met init 3, dit gaat perfect. Vervolgens kan ik zonder problemen met startx of init5 naar gnome, maar ik kom vanuit het grafische nooit meer terug naar de shell. Wanneer ik dit probeer krijg ik een zwart scherm. De computer loopt niet vast, want ik kan met Alt+7 wel weer terug naar X. Ook kan ik door blind mijn login+ww in te typen gewoon in bash werken, alleen zie ik niks. Razz

Weet iemand wat hiervan het probleem kan zijn? Lijkt me iets met de videokaart, maar misschien is het wel een stuk eenvoudiger.

bvd,
Rick
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: