Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

minder mensen?

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Beer

BerichtGeplaatst: Za Aug 20, 2005 7:01 pm    Onderwerp: minder mensen? Reageren met citaat

Ik heb de indruk dat het aantal mensen dat linux gebruikt aan het dalen is. Hoe ik aan deze indruk kom?. Wel ik bezoek naast dit forum nog een aantal andere fora, zoals waarschijnlijk wel meer bezoekers hier doen. Wat mij hierin opvalt is het niveau van de vragen, topics en de hoeveelheid. Naar mijn beleving stijgt de inhoud van de vragen, topics ze worden steeds moeilijker lastiger ed. Echter wat ik ook merk is dat het aantal vragen gestaag daald, en dus ook dat het aantal nieuwe topics. Ben ik de enige die dit zo ziet of hebben meer bezoekers op dit forum deze beleving, of zien jullie dit heel anders?.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Worado

BerichtGeplaatst: Za Aug 20, 2005 7:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

We zitten in de zomervakantie... Er zullen meer mensen met vakantie zijn, dan er zich zorgen maken over het gebruik van Linux in deze periode.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 8:53 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Beer, die indruk heb ik ook. Ik denk dat het door de zomerperiode komt. Elke zomer is het bezoekersaantal iets lager, dus het komt wel weer goed Smile

Laten we er iets aan doen ! Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: