Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Canon printer i455 wil niet printen FC3

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
WillieWortel

BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2005 8:13 pm    Onderwerp: Canon printer i455 wil niet printen FC3 Reageren met citaat

Canon printer i455 wil niet printen met FC3. Ik denk een driverprobleem. Bij Canon kan ik geen Linux driver vinden voor deze printer. Kan ik Fedora laten zoeken naar beste driver, en zo ja hoe gaat zulks in zijn werk? Aanvankelijk lukte het een testpagina goed uitgeprint te krijgen. Nu niet meer (alleen maar nada nu), en documenten alleen maar halve bladzijden en later helemaal niets. Bij opstarten Fedora kreeg ik eerst melding in trant van "nieuwe hardware gevonden", enz., enz.
Zulke meldingen krijg ik nu ook niet meer bij opstarten Fedora.
Wie heeft oplossing?
Bij voorbaat dank voor reactie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
confruo

BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2005 9:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Equivalent schijnt te zijn een Canon S600, of een Canon BJC 8200, misschien dat dat wat beter werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
WillieWortel

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2005 6:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt confruo! Ik heb nu Canon 600 geselecteerd. De uitgeprinte testpagina ziet er gaaf uit, en het lijkt erop dat het printen van OpenOffice documenten goed gaat. Of het geheel aan de keuze nu van de Canon 600 printer ligt weet ik niet, ik heb tegelijk in een of ander dialoogvenster allerlei opties aangevinkt. Voorheen bij geselcteerd hebben van Canon i455 zag de uitgeprinte testpagina er ook gaaf uit, en printen van OpenOffice documenten ging ook goed. Opeens kwam daar echter zo maar ineens de klad in. Hoedanook nu doet het zaakje het, en hoop dat het goed blijft. Bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: