Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Opstarten met vingerafdruk sensor

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lemaire_eugene

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2011 8:25 am    Onderwerp: Opstarten met vingerafdruk sensor Reageren met citaat

In mijn hp paviljon dv9600 zit een ingebouwde vingerafdruk sensor. Deze heb ik ondertussen in fedora 15 werkend.

Nu is het echter zo dat ik in het opstartscherm, nadat ik op ENTER heb gedrukt, eerst moet kiezen voor de vingerafdruk sensor aangezien het systeem default op inloggen staat. Als je in de inlogstand over de vingerafdruk sensor gaat wordt er wel 'iets' geregistreerd maar er wordt niet ingelogd. Vervolgens kan ik alleeen nog maar inloggen door het wachtwoord in te typen.

Is het mogelijk om het systeem bij het inlogscherm default op de vingerafdruk sensor te zetten? En zo ja hoe?

eugene
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NikkiMassa

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2011 12:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

geen idee, maar ik vind het wel vet, zo'n sensor!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: