Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

weather-applet in kde

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Vr Okt 21, 2011 8:58 pm    Onderwerp: weather-applet in kde Reageren met citaat

ik draai momenteel fc15 met kde, dat werkt erg goed vergeleken met gnome-3!

maar ik heb een vraag

een weerbericht toevoegen op de kde-menubalk is niet moeilijk, maar toch mis ik wat in dat weerbericht!

ik zie namelijk wel een item staan zoals (b.v) een zonnetje of een wolkje, en de temperatuurvoorspelling voor de komende dagen, maar ik mis de temperatuur hoe hij op dit moment is

met andere woorden, ik kan niet zien hoe warm(of hoe koud) het is op het moment dat ik op het icoon kijk

ik heb ook al andere weather-applets geprobeerd maar de meeste werken niet in deze kde-versie

wie weet (mischien) hoe dit op te lossen?

alvast bedankt

bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bianca

BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2011 4:35 pm    Onderwerp: solved Reageren met citaat

ik heb me weerbericht probleem opgelost en wel met:

yum install yawp

deze geeft een weatherapplet die zowel vooruitzichten als huidige temperatuur weergeeft!

bedankt voor het meedenken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: