| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sciurius

|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2011 3:24 pm Onderwerp: F15 (Beta) op Fujitsu Tablet |
|
|
Voor de gein heb ik F15 Beta 64bit op een USB stickje gezet en geboot op de http://www.techcess.co.uk/3_1_tellus.php Tellus3+ van mijn vrouw, in feite een aangepaste Fujitsu Siemens Tablet PC uit 2007 of zo. (EDIT: Fujitsu Siemens Stylistic ST5112/FJNB1BE.)
Tot mijn aangename verrassing loopt dat allemaal erg lekker.
Eigenlijk werkt alles (voor zover ik heb bekeken) out of the box. Muis, keyboard, disk, usb, geluid, video, zelfs suspend to RAM en resume.
Wat ik nog niet goed aan de praat heb is het touchscreen. Het lijkt een kwart slag gedraaid. Als ik in Gnome het scherm een kwart slag draai dan klopt het touch screen weer met de muis.
Je kunt zeggen wat je wilt van de nieuwe Gnome3 interface, maar voor zo'n tablet met aanraakscherm werkt het prima. Het onscreen keyboard is goed te gebruiken, al doen nog niet alle programma's eraan mee. Als ik erin slaag om het aanraakscherm op de juiste wijze te laten werken dan ga ik serieus overwegen om Windows XP eraf te gooien.
Laatst aangepast door sciurius op Zo Mei 15, 2011 4:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sciurius

|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2011 4:08 pm Onderwerp: |
|
|
Pics or it didn't happen
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
NikkiMassa

|
Geplaatst: Ma Mei 16, 2011 1:21 pm Onderwerp: |
|
|
| vet!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Th3No0b

|
Geplaatst: Di Mei 17, 2011 9:07 am Onderwerp: |
|
|
Freakn' awesome!
Dat Gnome 3 ziet er echt gaaf uit!  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sciurius

|
Geplaatst: Do Mei 19, 2011 9:04 am Onderwerp: |
|
|
| Voor tablet en mobile toepassingen wel, ik weet niet of ik het op mijn workstation zo handig zou vinden... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|