Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

firefox 4

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Vr Apr 01, 2011 8:22 am    Onderwerp: firefox 4 Reageren met citaat

ik ben benieuwd over de ervaringen die linux gebruikers hebben met firefox 4!

ik las toevallig op een site van connexxion dat firefox 4 in windows zeer traag opstart, en webpaginas ook traag opstarten

verder zei de schrijver dat hij met firefox 4 een extreem hoog cpu gebruik heeft!

ik zie dit in linux niet zo terug , alleen doet hij wel langer over B.v mijn pagina`s van de bank te laden

het is een zware browser, mischien is wat overbodige dingen verwijderen

maar hoe hij onder windows draait weet ik niet persoonlijk, dus daarom ben ik benieuwd of linux gebruikers dezelfde klachten hebben

bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Do Apr 14, 2011 11:16 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik werk al sinds beta/RC op Firefox 4 en vind het echt beter. Merk niks van veel CPU / geheugen of wat dan ook. Enige wat ik nu tegen ben gekomen is dat bij 30+ tabs over meerdere schermen mijn laptop het niet meer aan kan. Het opstarten duurt dan inderdaad lang. Sluit bijna nooit tabs af, je weet maar nooit wanneer je hem weer nodig hebt. Dus moet firefox ook gewoon 30 tabs laden. Hardware is ook al wel van de steentijd dus kun je niet te veel meer van verwachten. Dit is op een Windows machine Razz

Heb het ook een tijd onder linux gedraaid, Linux Mint. Had daar ook geen problemen mee. Weinig verschil tussen windows en linux. Onder linux heb ik nog niet geproeft van de officiele release. Alleen de RC.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: