Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Install Fedora 4 vai HD

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hans_frank

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2005 8:42 pm    Onderwerp: Install Fedora 4 vai HD Reageren met citaat

Ik heb een sony picturebook deze wil ik gaan install. win 98" zit er al op " in combie met fedora hoe moet dat. heb al met Thijs gemaild Inderdaad, de kernel van Fedora Core 4 (en 2 en 3) is te groot, die past niet meer op een diskette. In plaats daarvan kan je een image op usb-stick(diskboot.img) of cd (boot.iso) zetten waar moet hij kommen te staan en usb heb ik geprobeerd maar wil niet opstarten via bios. Heb bij dit toesrel ceen cd rom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Worado

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2005 10:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ten eerste: ik zou het fijn vinden als je in het vervolg duidelijk Nederlands schrijft. Korte zinnen, interpunctie etc. Op deze manier zou het voor mensen makkelijker zijn je vraag te begrijpen.

Zoals ik het heb begrepen wil je Fedora installeren naast Windows 98, maar je hebt geen CD-ROM drive. In dat geval zou dit linkje je wel eens op weg kunnen helpen.
Een wat concretere pagina zou deze kunnen zijn.

Ik hoop dan in ieder geval dat je een internetverbinding hebt op je laptop Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: