Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

rhythmbox muziekplayer

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Di Jul 13, 2010 4:27 pm    Onderwerp: rhythmbox muziekplayer Reageren met citaat

ik heb geen probleem met rhythmbox maar meer een steeds terugkerend verschijnsel

rhythmbox is voor mij de ideale mediaspeler om mijn collectie mp3-bestanden af te spelen(en ik heb er nog al wat) maar 1 eigenschap vind ik niet echt leuk.

ik heb rhythmbox ingesteld staan om willekeurig liedjes af te spelen die in mijn collectie staan (ik laat me graag verrassen) en dat werkt ook erg goed, ik vind het erg leuk om niet van te voren te weten wat hij gaat draaien

alleen valt het mij op dat er nummers zijn die echt zeer veel voorbij komen en andere worden nooit gedraaid!!!

ik zie b.v heel veel nummers die is al 20 keer gedraaid die 10 keer en die nog nooit.

ik schakel me p.c s,avonds uit en s,morgens weer aan, daar kan dat toch niet mee te maken hebben lijkt mij.

maar mijn vraag is dus hoe kan ik rhythmbox instellen zodat hij ook eens al die `vergeten` liedjes draait(ps. ik kan ze natuurlijk wel handmatig draaien maar dat vind ik niet de bedoeling van willekeurig draaien)

dus nogmaals dit is niet echt een probleem maar ik ben wel nieuwsgierig of dit is te veranderen dus wie weet het??

bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sciurius

BerichtGeplaatst: Di Jul 13, 2010 4:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja... ik ben bang dat daar weinig aan is te veranderen.
Ik heb wel een tooltje om van je muziekcollectie een (geshuffelde) playlist te maken. Als je die afspeelt heb je hezelfde effect, alleen komen alle nummers echt aan de beurt.
http://www.squirrel.nl/pub/xfer/playlist.pl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
bianca

BerichtGeplaatst: Di Jul 13, 2010 4:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik hoopte al dat jij zou antwoorden, ik zal dat tooltje eens bekijken, bedankt voor je snelle reactie overigens

bianca
Terug naar boven
klaasjan

BerichtGeplaatst: Wo Jul 14, 2010 11:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Even googelen leverde dit op:
http://www.last.fm/group/Rhythmbox/forum/8096/_/288791

(gconf-editor moet je misschien even installeren, maar zit in de Fedora repository).
Terug naar boven
bianca

BerichtGeplaatst: Wo Jul 14, 2010 2:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

dank je wel voor je antwoord, ik ben blijkbaar niet de enige die zich daar een beetje aan stoort, ik laat nog weten of ik het opgelost heb

bianca
Terug naar boven
bianca

BerichtGeplaatst: Wo Jul 14, 2010 4:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb gedaan wat er in dat topic stond, maar rhythmbox speelt nog steeds maar (mondjesmaat) nooit beluisterde liedjes af!

ik zie er steeds 4 a 5 voorbijkomen die al vaak gedraaid zijn en dan pakt hij een keer een (nooit) gedraaide, dus geen verbetering

zou het kunnen dat ik me afspeelijst moet verwijderen en een nieuwe afspeellijst moet maken voordat dit effect heeft??

dan ben ik wel ff bezig maar dat geeft niet als dat de oplossing is om de nieuwe instellingen van kracht te laten worden

bianca
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: