Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Skype - problem with audio-playback

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
NikkiMassa

BerichtGeplaatst: Zo Nov 29, 2009 9:35 pm    Onderwerp: Skype - problem with audio-playback Reageren met citaat

Hoi,

Volgens Google een probleem voor velen.
Probleem: Skype werkt prima totdat je een andere applicatie vraagt geluid te spelen (Youtube via Firefox, VLC, noem het maar...). Dat speelt dan prima, maar nu kun je niet meer skypen: 'problem with audio-playback'. Dit heeft, volgens al die dingen die ik met Google tegenkwam, te maken met pulse en dan vooral met de leeftijd van de beschibare Skype versie.

Kijk, ik snap niets van alsa, en ik snap dat pulse de alsa kanalen samenvoegt tot een (ofwel ik snap ook niets van pulse) en ik wil het ook niet snappen. Ik wil gewoon dat mn skype werkt, ik betaal er ook voor.

Dus ben ik allang blij met deze pleister - ookal laat hij los en is hij vies.
Code:
pasuspender -- skype

ofwel run skype met een gesuspende pulse. En start skype opnieuw op met pasuspender als je wilt bellen na het spelen van geluid buiten skype.

Dit werkt wel een beetje maar als er nu mensen zijn hiero die een betere en definitievere oplossing weten voor het probleem: dan graag.

Groetjes,
Nikki
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: