Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

3d versnelling
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Wo Nov 25, 2009 7:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

stel als ik nu FEDORA 11 zou upgraden zou alles dan nog werken??

bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Wo Nov 25, 2009 7:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Naar F12? Dan loop je tegen hetzelfde probleem aan.
Waarom blijf je niet zo lang bij F11? Fedora heeft wel vaker wat aanloop problemen bij het uitbrengen van een nieuwe release.
Overigens, wat Mandriva betreft, hangt het een beetje af van welke versie je hebt proberen te installeren. In het Mandriva Powerpack zitten alle gesloten drivers, dus ook de nVidia-drivers, op de DVD. Dit is in jouw geval het makkelijkst. Als je de Mandriva Free versie of One versie hebt willen installeren, dan moet ik je teleurstellen. Hierop zitten geen nVidia-drivers, deze dien je net als bij Fedora naderhand te installeren. Maar wat ik zo uit jouw posts hier op dit forum opmaak, zul je daar ook wel problemen mee gaan krijgen.

Ik denk zelf dat het in jouw geval en met jouw kennis, en hier bedoel ik niets verkeerds mee, dat je beter eens kunt gaan kijken naar Ubuntu. CDtje installeren, restricted drivers installeren voor je videokaartje en klaar is bianca. Fedora vereist nu eenmaal wat meer doe-werk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Nickname55

BerichtGeplaatst: Wo Nov 25, 2009 7:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gul Dukat schreef:
Fedora vereist nu eenmaal wat meer doe-werk.
Hmmm ... *grom* ... als je 3D wil in Fedora 12.
Terug naar boven
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Wo Nov 25, 2009 10:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickname55 schreef:
Gul Dukat schreef:
Fedora vereist nu eenmaal wat meer doe-werk.
Hmmm ... *grom* ... als je 3D wil in Fedora 12.

Uhmm, waarom *grom*? Als je een OS zoekt waarbij praktisch alles out-of-the-box werkt, kun je volgens mij beter bij Windows blijven....

Kijk, dat maakt Fedora nu eenmaal wat aantrekkelijker als andere distros in mijn ogen en daarom is het ook niet de meeste geschikte distro voor beginners.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
bianca

BerichtGeplaatst: Vr Nov 27, 2009 8:14 pm    Onderwerp: 3d versnelling Reageren met citaat

het is me uiteindelijk toch gelukt met fedora 12 om een draaiende xserver te hebben en 3d versnelling

ik heb de aanwijzigingen van die how/to opgevolgd en het werkt!

dus GEL DUKAT bedankt maar ik vind het minder dat jij me bestempeld of ik helemaal niks kan oplossen!

ik ben al een paar jaar bezig met fedora maar ik vind deze fedoraversie toch erg moeilijk weer een kwestie van wennen denk ik

ik vind mandriva helemaal niet zo leuk omdat daar de pioniersgeest teveel verloren gaat vind ik als alles te makkelijk gaat werken

en er is teveel verbouwd aan bv het gnome-bureaublad

het is in ieder geval gelukt naar jou aanwijzigingen daarvoor bedankt

bianca
Terug naar boven
bianca

BerichtGeplaatst: Vr Nov 27, 2009 9:12 pm    Onderwerp: 3d versnelling Reageren met citaat

het enige wat me niet lukt is om de home partitie aan te koppelen van de schijf waar fedora 11 opstaat

het enige wat hij laat zien is 210 mb filesysteem, en normaal laat hij dan ook zien 156gb harde schijf of zoiets maar nu dus niet

ik kan me homepartitie waar al me gegevens opstaan dus niet vanuit f12 kopieren

die heb ik nu vanuit f11 hier naar toe verplaatst dat lukte wel want die koppelde de schijf waar f12 opstaat direct aan

hoe moet ik dat vanuit f12 doen dan??

hij doet dus niet vanzelf wat hij wel vanuit f11 doet

bianca
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: