Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

silverlight

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Za Mei 09, 2009 9:47 pm    Onderwerp: silverlight Reageren met citaat

ik heb de opensource versie(moonlight) van silverlight geinstalleerd onder firefox in f10 maar hij werkt niet!
heb ook silverlight geprobeerd maar die werkt ook niet
als ik bv de backstageshow van xfaxtor wil kijken blijft hij volhouden dat hij silverlight mist of dat ik geen decoder heb geinstalleerd kan het dus niet kijken ik heb alles wat met totem en mozilla te maken heeft geinstalleerd ook met xine mediaplayer werky hij niet
ik heb vlc niet geprobeerd maar zal het ook wel niet doen

weet iemand hoe dit op te lossen?

ps andere tv progammas kan ik wel kijken met totem

gr bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Zo Mei 10, 2009 12:54 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Moonlight, zeg maar de Linux-variant van Silverlight, is compatible met de Silverlight versie 1.0. Echter, bij Microsoft zitten ze ook niet stil, en zijn ze reeds aangeland bij versie 2.0 van Silverlight. Deze versie wordt nu echter op de meeste sites gebruikt. Maar Moonlight versie 1.0 werkt hier dus niet mee. Nu is men bij Moonlight bezig met een opvolger op versie 1.0, een preview versie, ik geloof 1.9. Maar deze crashed continu. Althans bij mij. En bij Silverlight zijn ze alweer bezig aan een volgende versie. Dus met andere woorden, wil je volledige ondersteuning van Silverlight, dan zul je toch echt terugmoeten naar een OS van Microsoft. Of probeer eens Virtualbox.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
bianca

BerichtGeplaatst: Zo Mei 10, 2009 7:45 am    Onderwerp: Reageren met citaat

nou nee terug naar windows zie ik niet zo zitten
zo heel belangrijk is het ook niet dat t niet zo goed werkt ik zit normaal geen tv te kijken op me pc maar met die finale van xfactor was dat wel even leuk ma ja dat ging dus niet

gr bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: