Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Maffe foutjes en easter-eggs

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
NikkiMassa

BerichtGeplaatst: Wo Apr 08, 2009 4:36 pm    Onderwerp: Maffe foutjes en easter-eggs Reageren met citaat

Hoi!

Ik runde lsusb en kwam een hele maffe fout tegen. Het lijkt me geinig om een topic hervoor te openen.
Als je maffe fouten tegenkomt of grappige easter-eggs: hier posten!

Code:
Bus 001 Device 002: ID 0bda:0158 Realtek Semiconductor Corp. Mass Stroage Device

Mass wat voor device?

Overigens voor Ubuntu of Debian gebruikers weet ik ook nog wel een. Uit mn hoofd: typ in je terminal aptitude moo. Probeer het maar eens in verbose (met -v optie). Ik weet het niet, misschien moet nog een v meegeven (aptitude -vv moo). En nog een. En...
apt-get moo!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NikkiMassa

BerichtGeplaatst: Di Jun 23, 2009 9:26 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Nietsvermoedend dubbelklikte ik in het firefox downloads venster op mijn pas gedownloade .doc file.
Er kwam een avc denial en een error message van Wine:

Aardig van de makers van Wine he om me er succes mee te wensen!

Overigens weet de setroubleshoot browser ook niet goed wat nu precies de error was:
setroubleshoot browser schreef:
Summary
SELinux is preventing wine-preloader (unconfined_execmem_t) "mmap_zero" to <Unknown> (unconfined_execmem_t).
Terug naar boven
sciurius

BerichtGeplaatst: Di Jun 23, 2009 9:43 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Error: Succes komt erg vaak voor. 'Succes' is de tekst behorend bij error code 0 (nul), wat aangeeft dat er geen error is. Sommige calls geven echter -1 bij fout, zodat er nogal eens wordt getest of een resultaat >= 0 is. Dat levert dan bovenstaande foutmelding op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
NikkiMassa

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 10:52 am    Onderwerp: Reageren met citaat

nou ja, dan weet je tenminste wat er is. Ik bedoel, ik kreeg in win ook wel eens de volgende error: alleen een geel driekoekje met een uitroepteken er in en een ok-knop...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: