Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

New

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
beatles

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 11:20 pm    Onderwerp: New Reageren met citaat

Hey allemaal! Ik ben helemaal gloednieuw met linux! Een goede vriendin van me draait op haar servers Fedora, dus ik dacht zondag, laat ik maar eens kijken waar ik dat kan downloaden voor mijn nieuwe server Wink.Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat een dag erna de nieuwe versie uit kwam Wink

Ben nu dus bezig met iso'tjes downloaden! Zit op ongeveer 25 procent! ben benieuwt of alles goed gaat werken op mijn (toch wel iet verouderde) servertje! (Kreeg hem van mijn vader, z'n bedrijf kreeg nieuwe! ongeveer een kilo stof Wink) Compaq proliant 800!

Ik hoop natuurlijk ook dat hij mijn wireless kaartje kaat eten, al heb ik een voorgevoel van niet Wink

Wish me luck, ik heb al een handleidingkje gevonden hoe ik alles moet instaleren ect. (met dank aan thijs!)
Als het me echt bevalt, en het is mogelijk, wil ik het mischien wel naast windows gaan laten draaien op mijn vaste PC Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Worado

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 6:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou dat is een goede zaak Wink

Het feit dat het hiet om een oude server gaat, zou betekenen dat er een grotere kans is dat je Wireless kaartje werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 7:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit pas op 2.2% Crying or Very sad
Terug naar boven
Menno