Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

New

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
beatles

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 11:20 pm    Onderwerp: New Reageren met citaat

Hey allemaal! Ik ben helemaal gloednieuw met linux! Een goede vriendin van me draait op haar servers Fedora, dus ik dacht zondag, laat ik maar eens kijken waar ik dat kan downloaden voor mijn nieuwe server Wink.Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat een dag erna de nieuwe versie uit kwam Wink

Ben nu dus bezig met iso'tjes downloaden! Zit op ongeveer 25 procent! ben benieuwt of alles goed gaat werken op mijn (toch wel iet verouderde) servertje! (Kreeg hem van mijn vader, z'n bedrijf kreeg nieuwe! ongeveer een kilo stof Wink) Compaq proliant 800!

Ik hoop natuurlijk ook dat hij mijn wireless kaartje kaat eten, al heb ik een voorgevoel van niet Wink

Wish me luck, ik heb al een handleidingkje gevonden hoe ik alles moet instaleren ect. (met dank aan thijs!)
Als het me echt bevalt, en het is mogelijk, wil ik het mischien wel naast windows gaan laten draaien op mijn vaste PC Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Worado

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 6:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou dat is een goede zaak Wink

Het feit dat het hiet om een oude server gaat, zou betekenen dat er een grotere kans is dat je Wireless kaartje werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 7:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit pas op 2.2% Crying or Very sad
Terug naar boven
Menno

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 12:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je wel een server in Nederland gepakt? Daarnaast heb je wel breedband, anders kan het nog wel even duren ja Rolling Eyes
Terug naar boven
beatles

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 12:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb breedband, maar deze (nederlandse) server viel alsnog elke keer weg. Sitecom (producent van mijn kaartje) geeft aan ook aan linux te denken. Hopen dus, en anders verwissel ik hem met mijn ASUS kaartje, zou zomaar kunnen dat die ook werkt Cool

Alles is nu binnen, ik ben razendbenieuwt. de 4e ISO deed een beetje vreemd, dus ik hoop niet dat die stuk blijkt te zijn!
Terug naar boven
maxx_730

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 7:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Menno schreef:
Heb je wel een server in Nederland gepakt? Daarnaast heb je wel breedband, anders kan het nog wel even duren ja Rolling Eyes

Ik ben de torrent aan het downloaden en die gaat echt heel erg langzaam ook al is al mijn port forwarding enzo goed opgezet. Naja vannacht ga ik wel voor de ftp download en dan laat ik m de hele nacht aanstaan en 's ochtends hopen dat hij klaar is Smile
Terug naar boven
beatles

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 9:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zit nu in de instalatie, ik krijg wel de hele tijd foutmeldingen Sad

hoop dat het lukt.

ISO4 was dood, heb ik opnieuw moeten downloaden en branden.
Terug naar boven
beatles

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 9:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

fijn, instalatie voor de 2e keer mislukt...

vrees dat het aan de CDspeler ligt, ff mijn CDspeler uit mijn eigen computer gebruiken dus Sad
Terug naar boven
beatles

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 10:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hmnz, zit nu aan poging 5... hij crasht elke keer ergens rond firefox. Heb m nu op minimum staan. sowisow bugt ie nu niet meer met een nieuwere CDromspeler Wink (3 posts achter elkaar, sorry Smile
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: