Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

AMD phenom 4X Quad

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fwhmjanssen

BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 12:16 pm    Onderwerp: AMD phenom 4X Quad Reageren met citaat

weet iemand of fedora 9 de amd phenom 4x Quad ondersteund.
ik wil n.l een nieuwe pc bouwen en zou het fijn vinden om deze processor te kunnen gebruiken samen met moederbord Asus M3A78-EH.
wie weet raad.
groetjes frans janssen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
klaasjan

BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 2:53 pm    Onderwerp: Re: AMD phenom 4X Quad Reageren met citaat

fwhmjanssen schreef:
weet iemand of fedora 9 de amd phenom 4x Quad ondersteund.
ik wil n.l een nieuwe pc bouwen en zou het fijn vinden om deze processor te kunnen gebruiken samen met moederbord Asus M3A78-EH.

Zolang er geen rare bugs in een processor zitten hoeven ze niet expliciet ondersteund te worden. Ik denk dat de kans 99% is dat je systeem gewoon opstart.
Ik zou me eerder zorgen maken of je moederbord (chipset) ondersteund wordt, vooral omdat er een relatief nieuwe ATI videochip op zit die mogelijk nog niet wordt ondersteund door de Fedora drivers..
Terug naar boven
fwhmjanssen

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 3:58 pm    Onderwerp: AMD phenom 4X Quad Reageren met citaat

ik heb de pc inmiddels klaar en moet zeggen fedora 9 kent de Phenom 4x Quad heel goed en draait in rust stand op 4 x 1200 Mhz en in gebruik op 4x 2400 Mhz .
dus dat werkt goed.
de chip op het moederbord blijkt geen chip te zijn doch een brigh.

bedankt voor je reactie.
groetjes frans
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: