Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

scherm doet raar

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
danger

BerichtGeplaatst: Zo Apr 20, 2008 11:54 am    Onderwerp: scherm doet raar Reageren met citaat

hallo,

Omdat windows me een beetje me nues begon uittekomen besloot iki om op mijn laptop naast XP Fedora te zetten. Eerst koos ik voor ubuntu, maar al bij de installatie hiervan kreeg ik witte vlekken op mijn beeldscherm, en allemaal strepen. Dit leek mij dus geen goed plan. Dus besloot ik om Fedora te nemen. Dit draai ik ook op mijn gewonen pc, en is nooit een probleem geweest.
dus ik installeer Fedora, geen problemen. tot dat ik Fedroa ging opstarten. eerst kreeg ik de formulieren waar je je account instellingen moest doen, en toen begon fedora met laden. Hier kreeg ik op een gegeven moment allemaal witte vlekken op mijn scherm, die zich langzaam uitbreiden. alsof je op de display van je rekenmachine drukt. ik besloot om mijn laptop te resetten. weer hetzelfde, alhoewel ik nu even een scherm kreeg te zien dat windows aan het laden was.
Het leek wel of windwos een linux gelijk probeerde op te starten, en hierbij beide beroep deden op mijn scherm waardoor er het een en ander ondstond waar ik niet blij mee werd.

wie kan mij helpen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Zo Apr 20, 2008 12:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vreemd probleem.
Heb je soortgelijke problemen als eens ondervonden onder Windows?
Je zou natuurlijk wel wat meer informatie mogen geven m.b.t. je hardware. Dit kan in ieder geval belangrijk zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
sciurius

BerichtGeplaatst: Zo Apr 20, 2008 1:19 pm    Onderwerp: Re: scherm doet raar Reageren met citaat

danger schreef:
Hier kreeg ik op een gegeven moment allemaal witte vlekken op mijn scherm, die zich langzaam uitbreiden.
Kun je daar een fotootje van maken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: