Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

quoten van de persoon boven je

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Over het forum & de site
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
maqish

BerichtGeplaatst: Do Jan 24, 2008 3:36 pm    Onderwerp: quoten van de persoon boven je Reageren met citaat

Ik zit pas sinds vandaag (24-01-2008) op dit forum en ik irriteer me aan 1 ding.. opzich best knap dat ik me maar aan 1 ding irriteer ik kan me wel eens aan meerdere dingen ergeren, maar goed.

waarom is het voor veel mensen nodig de persoon erboven te quoten?? in sommige gevallen is dit misschien handig, maar in de posts die ik gezien heb vind ik het zwaar overbodig. Nu las ik een onderwerp om nieuwe gebruikers eerst te controleren voor ze uberhaupt iets mogen posten, maar het opvoeden van gebruikers lijkt me beter..

zo, dat moest ik ff kwijt..

verder vind ik het wel een gezellig forum Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sciurius

BerichtGeplaatst: Ma Feb 04, 2008 9:24 am    Onderwerp: Re: quoten van de persoon boven je Reageren met citaat

maqish schreef:
Ik zit pas sinds vandaag (24-01-2008) op dit forum
En nu al zoveel commentaar?
Citaat:
en ik irriteer me aan 1 ding.. opzich best knap dat ik me maar aan 1 ding irriteer ik kan me wel eens aan meerdere dingen ergeren, maar goed.
Ik erger me vreselijk aan mensen die zich ergens aan irriteren. Je stoort je ergens aan, je bent ergens boos over, je ergert je ergens aan, maar je kunt je niet ergens aan irriteren. Dat irriteert mij.
Citaat:
waarom is het voor veel mensen nodig de persoon erboven te quoten??
Misschien om in een reaktie aan te geven op welk onderdeel van het betoog je reageert? Overigens is één vraagteken wel genoeg, hoor.
Citaat:
in sommige gevallen is dit misschien handig, maar in de posts die ik gezien heb vind ik het zwaar overbodig.
Och, en heb je daar zoveel last van?
Citaat:
Nu las ik een onderwerp om nieuwe gebruikers eerst te controleren voor ze uberhaupt iets mogen posten, maar het opvoeden van gebruikers lijkt me beter..
Helemaal mee eens. Je gaat nu je nederlandse taal bijspijkeren?

En je begrijp dat ik het quoten hierboven een beetje overdrijf, toch? Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Over het forum & de site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: