Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Apache met Tomcat

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Di Jan 15, 2008 1:48 pm    Onderwerp: Apache met Tomcat Reageren met citaat

Ik heb hier een servertje draaien waar ik ook graag met Java Server Pages aan de gang wil. Hier is alleen Tomcat voor nodig.

Ik heb al ongelooflijk veel HOWTO's en weet ik veel wat gevonden maar ik kom er niet uit.

Ze maken allemaal gebruik van mod_jk(2) wat niet op Yum te vinden is. Uberhaupt is het niet te vinden voor Fedora. Heb nu geprobeerd het zelf de configureren met behulp van de tar.gz file maar hij geeft de volgende foutmelding:
Code:
checking for target platform... unix
no apache given
no netscape given
configure: error: Cannot find the WebServer

(Laatste paar regels van het configure)

Nu las ik ergens op een site dat je het volgende moest invullen om het goed te laten gaan:
Code:
./configure --with-apxs=/usr/sbin/apxsi

Maar dat laatste apxsi kan ik zoiezo nergens vinden dus heb ik er het volgende van gemaakt:
Code:
./configure --with-apxs=/usr/sbin/apachectl

Maar dit geeft de volgende error terug:
Code:
could not find /usr/sbin/apachectl
configure: error: You must specify a valid --with-apxs path

Iemand enig idee hoe ik Tomcat geinstalleerd krijg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
maureenash

BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2017 10:08 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Thanks.Blog keeping everything related to this subject and you are sharing details information about it.I really understood what you are telling hear.Refer cheap essay writing service for more details. You must organize your thoughts in an excellent way and should plan your essay carefully to produce an effective essay. You have to starts your essay with good thesis statement, because it leads you reader the point of your essay.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: