Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Fritzbox

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lilla

BerichtGeplaatst: Zo Jan 13, 2008 11:53 pm    Onderwerp: Fritzbox Reageren met citaat

Heeft iemand ervaring met de Fritbox???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lilla

BerichtGeplaatst: Zo Jan 13, 2008 11:55 pm    Onderwerp: Fritzbox Reageren met citaat

Ik bedoelde dus de FritzBox...

Heeft iemand daar ervaring mee?
Terug naar boven
klaasjan

BerichtGeplaatst: Ma Jan 14, 2008 9:30 am    Onderwerp: Re: Fritzbox Reageren met citaat

lilla schreef:
Ik bedoelde dus de FritzBox...
Heeft iemand daar ervaring mee?

Welke van de verschillende modellen?

Voor zover ik weet zijn het gewoon standaard routers, dus als je een specifieke vraag hebt kan je die beter gewoon stellen.
Terug naar boven
lilla

BerichtGeplaatst: Ma Jan 14, 2008 10:04 pm    Onderwerp: Fritzbox fon wlan 7140 annex a Reageren met citaat

Had wat problemen met aansluiten maar die lijken opgelost nu de leverancier heeft ontdekt dat er blijkbaar een verkeerde aansluit kabel in de doos zat (een RJ45 stekker past echt niet in een RJ11 socket). Ze gaan een nieuwe kabel opsturen met de juiste stekkers. Even afwachten dus.

Ik heb in de tussentijd wel provisorisch een vebinding kunnen maken met de dsl lijn (RJ45 in RJ45 koppelstukje en aan de andere kant van dat RJ45 koppelstukje) gewoon het dsl snoer met RJ11 stekker erin( de stekker die voorheen direct in mijn Speedtouch 510 dsl aansluiting ging). Ben overigens blij dat ik van die speedtouch af ben, wat maakte dat kreng een herrie |-(

Het koste wel veel moeite om verbinding te krijgen en helaas is de voedingstekker van de Fritzbox zo flimsy dat als je het ding verplaatst de voeding soms uitvalt en je dus die hele moeite opnieuw moet doen.

Heeft iemand ervaring met de verbindings problemen met de Fritzbox of ligt het gewoon aan mijn geimproviseerde verbinding Sad
Terug naar boven
klaasjan

BerichtGeplaatst: Di Jan 15, 2008 5:03 pm    Onderwerp: Re: Fritzbox fon wlan 7140 annex a Reageren met citaat

lilla schreef:

Heeft iemand ervaring met de verbindings problemen met de Fritzbox of ligt het gewoon aan mijn geimproviseerde verbinding Sad

Misschien zou je kunnen toelichten wat deze vraag op het Fedora forum doet en niet op een Fritzbox forum?
Terug naar boven
lilla

BerichtGeplaatst: Di Jan 15, 2008 7:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Goeie vraag,

Eerlijk gezegd niet bij nagedacht, ga wel elders proberen...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: