Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

live dvd zelf samenstellen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
umfufu

BerichtGeplaatst: Ma Dec 24, 2007 3:11 pm    Onderwerp: live dvd zelf samenstellen Reageren met citaat

Hallo allemaal.

linux installeren geen lachertje blijkbaar, fedora 8 live dvd gedownload met de bedoeling later op mijn pc te zetten maar het lukt nog steeds niet.
Kijk naar deze link:http://www.fedora-linux.nl/forum/viewtopic.php?t=3606.

Nu is mijn vraag, hoe ik zelf een live dvd kan aanmaken in windows, dit omdat vorige nog steeds het enige besturingssysteem is dat werkt op mijn pc.
Als ik het goed bergrepen heb zou het zelfs mogelijk zijn de live dvd te bewerken zodat de nodige drivers voor mijn pc, mee op de live dvd zouden staan.

je begrijpt dat ik eerst graag linux uitprobeer om later indien het mij bevalt te instaleren, nu zou het alvast niet opportuun zijn omdat zelfs de live dvd niet werkt.

mijn configuratie is als volgt:
Intel pentium 3ghz dual core
nvidea Gforce 6800
asus usb wireles network adapter
creative home cinema sound 7.1
24'' dell flatscreen
usb wireless keyboard en muis logitech

denk dat dit de belangrijkste onderdelen zijn waar misschien een driver extra voor nodig is.

iemand die mij hiermee kan helpen of voelt iemand zich geroepen om deze uitdaging aan te gaan?

greetz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: