Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

nieuwe gebruikers aanmaken

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marius

BerichtGeplaatst: Za Feb 19, 2005 10:44 pm    Onderwerp: nieuwe gebruikers aanmaken Reageren met citaat

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Feb 20, 2005 9:12 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je de goede rechten? Probeer eens om in de console - waarin je wel kunt inloggen - een map aan te maken. Volgens mij lukt dat niet.

Mogelijke oplossing voor je RHN-applet probleem: Verwijder eens de map /home/jij/.rhn-applet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
marius

BerichtGeplaatst: Ma Feb 21, 2005 11:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thijs schreef:
Heb je de goede rechten? Probeer eens om in de console - waarin je wel kunt inloggen - een map aan te maken. Volgens mij lukt dat niet.

Mogelijke oplossing voor je RHN-applet probleem: Verwijder eens de map /home/jij/.rhn-applet

Ik heb het voorelkaar. Het had toch iets met rechten te maken. Om de een of andere duistere reden heb ik de home directories verwisseld. Ik had de rechten wel goed gezet maar niet diep genoeg. Met name de hieronder vermelde directorie is belangrijk voor grafisch opstarten en moeten de rechten goed staan.

~/.gnome2/panel2.d/default/launchers/blah-00.........

thnx Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: