Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Stilte op het forum =(

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tomick

BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 4:23 pm    Onderwerp: Stilte op het forum =( Reageren met citaat

2 Dingen,

Ik vind het jammer dat het Forum bijna niet meer leeft...

Zo heeft bijvoorbeeld thijs het laatst gepost in juli =S

Off-topic topic is gesloten, maar je vind nergens iets terug waarom (ja vanwege de spam?) nou zo veel word er nu echt niet meer gepost, en dat heeft waarschijnlijk te maken met de sluiting van dat topic.

alleen scirius en gul-dukat, posten nog wel vaker...

Ik vind het jammer, kan hier niks meer aan gedaan worden?

Gr,

Mick
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sciurius

BerichtGeplaatst: Wo Dec 05, 2007 11:34 am    Onderwerp: Re: Stilte op het forum =( Reageren met citaat

Tomick schreef:
Ik vind het jammer dat het Forum bijna niet meer leeft...
Oh?
Citaat:
Zo heeft bijvoorbeeld thijs het laatst gepost in juli
Dat zegt natuurlijk meer over Thijs dan over het forum. Thijs heeft overigens duidelijk aangegeven dat hij weinig tijd meer aan het forum kan besteden.
Citaat:
Off-topic topic is gesloten, maar je vind nergens iets terug waarom (ja vanwege de spam?)
Inderdaad. Dat staat toch duidelijk op het forum-overzicht?
Citaat:
nou zo veel word er nu echt niet meer gepost, en dat heeft waarschijnlijk te maken met de sluiting van dat topic.
Nee, dat heeft meer te maken met de snelheid waarmee ik de troep verwijder. Soms tientallen per dag.
Citaat:
Ik vind het jammer, kan hier niks meer aan gedaan worden?
Ik vind het forum nog steeds levendig en waardevol, anders zou ik er niet zoveel tijd in steken (om ongewenste postings weg te halen en zo).
Wat je kunt doen is gewoon doorgaan met vragen stellen en antwoorden geven.
Dat gezegd hebbende: de forum-software is sterk verouderd. Er zijn betere versies beschikbaar, die ook beter zijn beveiligd tegen misbruik. Zijn er vrijwilligers die willen meewerken aan een forum upgrade? (Niet allemaal tegelijk!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Wo Dec 05, 2007 7:48 pm    Onderwerp: Re: Stilte op het forum =( Reageren met citaat

sciurius schreef:
Zijn er vrijwilligers die willen meewerken aan een forum upgrade?

Jawel. Laat maar wat van je horen....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
john

BerichtGeplaatst: Wo Dec 05, 2007 8:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik versta de noodkreet van de topic-starter...ik stond samen met Thijs aan de wieg van dit forum.En wil graag samenwerken om dit Nederlandstalig Fedora forum te verbeteren en uit te breiden.
Terug naar boven
david

BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 7:22 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik wil wel meewerken aan een forum upgrade. ondanks de 'stilte' blijf ik het een waardevol forum vinden. ik heb het de komende maand wel een beetje druk met m'n verhuizing, maar kan altijd wel wat tijd vrijmaken.
Terug naar boven
Tomick

BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 12:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mij niet verkeerd begrijpen, ik vind het forum zeer waardevol,vooral omdat het fedora gebruikers helpt in het nederlands.

Ik zou ook wel willen helpen met een forum-upgrade, maar kennis over fedora heb ik zelf nauwelijks.

Ik heb overigens nergens gezien dat Thijs dat ergens aangeeft...(niet dat ik je niet geloof)

Is het off-topic dan gesloten door spambots? of gewoon doordat gebruikers veel spamde?

En waarom ik zeg "dat het bijna niet meer leeft"

Het is puur en alleen een vraag en antwoord ding op het moment, maar echt gezzeligheid mis ik.

Tegenover andere forums, is dit forum inderdaad dood. ( suggereer nou niet dat ik dan maar naar een ander forum moet, want dat slaat 3 x nergens op)

Gr Wink ,

Mick
Terug naar boven
Franktwh

BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 9:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kom eigenlijk nooit op andere forums, maar ik kan Tomick wel enigszins begrijpen. Er worden heel vaak dezelfde vragen gesteld. Dat betekent dat er weinig groei is. Je wilt iets meer weten over Linux in het algemeen en Fedora in het bijzonder. Dat 'meer' groeit niet erg hard. Ik denk dat er ook wat meer aan de website gewerkt moet worden. Zie ook de onlangs gestarte draad http://www.fedora-linux.nl/forum/viewtopic.php?t=3568
Iets over wat er allemaal onder de motorkap zit interesseert mij wel. je kunt natuurlijk ook op andere (buitenlandse) fora kijken, maar dan is de dood in de pot voor dit forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rick

BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 9:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met de 'doodheid' hier Wink ik heb veeeel ergere gevallen gezien Wink

en wat verstaan jullie dan onder gezelligheid hier op 't forum?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Tomick

BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 11:37 am    Onderwerp: Reageren met citaat

tja....misschien wat meer off-topic?

Beetje meer humor en niet altijd maar computertaal....

En misschien een paar handige tips.

Bijvoorbeeld: Welke commando's kun je in Terminal gebruiken? en wat doen ze?

( Zo ben ik er nou achter gekomen wat CP,:WQ,insert knop en VI betekenen en doen)

Soms is het wel handig om te weten alvorens je begint, dat je weet hoe het moet Razz, en niet zo van: doe dit en doe dat, en dan heb je het....want ik bijvoorbeeld heb geen idee hoe....

Nou ja van die kleine dingetjes bedoel ik.....en dat ene topic waar naar verwezen word, slaat ook de spijker op de kop, want dat FC7 er nog steeds op staat, en je niks over F8 vind op de site, is toch wel zeer vaag...

Gr,

Mick
Terug naar boven
Nickname55

BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 11:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

rick schreef:
ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met de 'doodheid' hier Wink ik heb veeeel ergere gevallen gezien Wink

Euhm... jah, het Ned. talige forum van Slackware bijv. Je kan daar een kanon afschieten. Niemand die het het hoort Very Happy

Maar een update van de forum software is toch niet zo heel erg moeilijk? Als je teminste hetzelfde pakket(phpbb) nieuwere versie(2.0.22) gebruikt... Bestaat een kans dat de database opbouw aangepast moet worden misschien. Maar jah, daar worden dan wel scripts voor bij geleverd die dat voor je doen lijkt me. Ik heb nog nooit met phpbb gewerkt dus weet het verder niet, maar het lijkt me zo. Het word tuurlijk een groter werkt als je tegelijk ook PHP wilt/moet updaten/upgraden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: