Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

flash 7

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Qwartz

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2005 3:46 pm    Onderwerp: flash 7 Reageren met citaat

Hallo,

Ik ben al enige tijd bezig om flash te installeren in mijn Fedora Core 4 test 3,
Wat ik ook probeerde het wilde me niet lukken, kom ik vanmiddag toevallig op een website www.voedingscentrum.nl en die vraagt ook weer om de flash, met een regel van klik hier om flash te installeren, dus klik ik hier op, en wat schetst mijn verbazing hij word zonder verder iets te doen geinstalleerd, en het werkt, misschien een tip voor andere mensen die het niet voor elkaar krijgen.

Groetjes Qwartz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martin

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2005 3:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap het misschien niet helemaal, maar wat is er dan anders bij de voedingscentrum?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Qwartz

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2005 3:58 pm    Onderwerp: flash 7 Reageren met citaat

Martin schreef:
Ik snap het misschien niet helemaal, maar wat is er dan anders bij de voedingscentrum?

Nou als je daar inlogd word je gevraagt of je flash player 7 wild installeren, doe je dat op b.v. planet.nl dan download je het bestandje en moet je het verder installeren, met een beschrijving erbij, nu klik je op ja en hij word zo op je systeem geinstalleerd, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.
Net als b.v. in windows.

Wim
Terug naar boven
Martin

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2005 4:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja maar het bestand komt toch gewoon van macromedia. en of die nu via planet, komt of via voedingswijzer. dat maakt toch niets uit of wel?
Ik kan het trouwens op het moment niet testen hoor, ik heb flashplayer gewoon op de oudewetse manier geinstalleerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
knarfus

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 6:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kreeg zo'n zelfde berichtje op de website van zylom.com. Maar toen ik mijn browser (mozilla firefox) de flash-player-plugin liet installeren bleef hij hangen en gebeurde er niets. na een paar minuten begon het me te vervelen. Ik heb op CANCEL gedrukt. De website in kwestie deed nog steeds niet wat ik wilde, maar tot mijn stomme verbazing ontdekte ik in het menu 'TOOLS' van mijn browser dat de flash-plugin wel ge´nstalleerd was (nou niet dus!!!!). Hier wordt ik wel een beetje moe van hoor. Wat doe ik toch steeds fout.

m.v.g. Frank
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: