Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

xorg.conf wordt overschreven

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BjornV
Gast

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2005 11:42 am    Onderwerp: xorg.conf wordt overschreven Reageren met citaat

Hey allen,

Ik heb een klein probleempje heb overlaatst fedora core (wel 3) geinstalleerd, werkt prima, enkel wanneer ik mijn xorg.conf bestand handmatig editeer, voor mijn touchpad syndaemon te kunnen gebruiken, worden deze instellingen teniet gedaan, alsook mijn instellingen voor mijn resolutie en schermtype. Het begint altijd bij het opstarten waar hij dan aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden namelijk mijn grafische kaart. die detecteert en installeert hij prima, dan moet ik mijn scherm type weer aanpassen, resolutie aanpassen en ben ik mijn instellingen van mijn touchpad kwijt, dus ik vermoed dat mijn xorg.conf overschreven wordt om een of andere reden ...

Iemand van jullie enig idee, hoe ik dit kan voorkomen?

Alvast bedankt,

Bjorn
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2005 3:15 pm    Onderwerp: Re: xorg.conf wordt overschreven Reageren met citaat

BjornV schreef:
Het begint altijd bij het opstarten waar hij dan aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden namelijk mijn grafische kaart.

Ik heb een vermoeden dat het komt door de hardware-detector. Zet het met programma 'system-config-services' eens 'kudzu' uit, misschien lost dat het probleem op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
BjornV
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2005 12:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok zal ik eens proberen, thx voor de reply, zal laten weten of het daarmee opgelost is

Greetz
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: