Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

@home Kabelinternet installeren

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lennartbruins
Gast

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2005 4:11 pm    Onderwerp: @home Kabelinternet installeren Reageren met citaat

Hoi,

ik heb bij een vriend van mij gisteren Fedora op zijn computer geinstalleerd. maar nu is het feit dat hij Kabel internet van @home heeft en ik zou niet weten hoe ik dat geconfigureerd krijg. (Ik heb zelf ADSL en daar hoefde ik niets aan te doen dat deed het gewoon.)
Heeft iemand hier ervaring met @home op linux?
zo ja zouden jullie me dan kunnen helpen.

Alvast bedankt,

.//lennart
Terug naar boven
Xtinct

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2005 4:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb verder geen kennis van @home installatie, maar misschien komen we er zo ook wel uit.
Vraag 1: gebruikt @home een ethernetkaart om verbinding te maken met de @home-modem/router? Zo ja, wat voor ethernetkaart zit er in en wordt deze herkent? Zo nee, welke hardware gebruik je bij @home.

Dit zijn vast wel vragen waar je mij antwoord op kunt geven.

Cheers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
LZFY
Gast

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2005 7:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zelf ook @home, internetten met @home onder Linux is makkeliik als je een interne netwerkkaart gebruikt en niet de usb to ethernet kaart die je standaard meegeleverd krijgt(dat kreeg ik niet aan de praat, ook niet onder Suse 9.3 Pro). Belangrijk is dat je de computer of domein naam tijdens de installatie verandert in de naam die je kreeg van @home (CC4785-A). Kan ook wel na de installatie maar dat heb ik nog niet gedaan.
Terug naar boven
lennartbruins
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2005 7:43 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor de tips ik ben pas maandag weer bij die vriend van mij dus ik kan het dan pas uitproberen, dus ik hoop dat ik het aan de praat krijg.

ps. hij heeft een interne Realtec ethernet kaart

.//lennart
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: