Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

fout bij bijwerken software

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rulin

BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2007 3:56 pm    Onderwerp: fout bij bijwerken software Reageren met citaat

Bij het automatisch bijwerken van de software krijg ik de volgende fout.

('file /usr/bin/xml-resolver from install of xml commons-resolver11-1.3.03.10jpp conflicts with file from package xml-commons resolver-1.1-3jpp,(7,"/usr/bin/xml.resolver'0l enz.
Ik ben een beginner en weet niet wat ik moet doen tot nu toe ging de automatische update vlekkeloos..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
klaasjan

BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2007 4:11 pm    Onderwerp: Re: fout bij bijwerken software Reageren met citaat

Rulin schreef:
Bij het automatisch bijwerken van de software krijg ik de volgende fout.

('file /usr/bin/xml-resolver from install of xml commons-resolver11-1.3.03.10jpp conflicts with file from package xml-commons resolver-1.1-3jpp,(7,"/usr/bin/xml.resolver'0l enz.
Ik ben een beginner en weet niet wat ik moet doen tot nu toe ging de automatische update vlekkeloos..

Kennelijk heb je verschillende software repositories aan je systeem toegevoegd waarin twee keer hetzelfde pakket onder een andere naam voorkomt. Misschien kan je met rpm (de -q --whatrequires vlaggen) uitzoeken waarvoor je beide versies nodig hebt. Je zal je toch iets moeten verdiepen in rpm om je configuratie weer recht te trekken...
Terug naar boven
Rulin

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 2:05 pm    Onderwerp: automatische update Reageren met citaat