Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

asus m2n-mx en fedora 7

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
saido6pack

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 8:29 am    Onderwerp: asus m2n-mx en fedora 7 Reageren met citaat

hallo allemaal, Very Happy

twas lang geleden dat ik hier ben geweest. Embarassed

ik heb een hele lange tijd weer alleen windows gebruikt omdat mijn mobo m2n-mx "te nieuw" voor linux(FC6 en ubuntu7.04 / kernel 2.6.20) was.
Er waren toen nog geen drivers voor mijn geluidskaart maar de rest van de hardware werkte helemaal top. Wink

Dus mijn vraag is of fedora 7 nu wel mijn geluidskaart ondersteund?
de AD1986A
de onboard geluidskaart zou moeten werken sinds kernel 2.6.18, maar je hoort soms geluid uit 1 oor, soms alleen een "piep" Question
Dat noem ik nou niet echt "hardware-ondersteuning"

mijn laatste redding zal een 2dehandse geluidskaart kopen, maar ik wil kijken of ik de pc ook zo kan maken zonder iets bij te kopen.

Groet,

saido
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
saido6pack

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 8:12 am    Onderwerp: antwoord Reageren met citaat

ik heb gister de live-cd uitgeprobeerd en daarmee werkt het geluid gewoon helemaal goed.

vandaag ga ik fedora 7 installeren en kijken of het ook werkt als het op de hd zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: