Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

rhythmbox en mp3 in fedora 7

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mark_v_p

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 6:13 pm    Onderwerp: rhythmbox en mp3 in fedora 7 Reageren met citaat

hoi,

ik gebruik nu pas fedora 7 en heb nog 1 probleempje op te lossen :
een groot deel van mijn mp3 files worden niet herkent wegens een onjuiste codec ???
waar ligt zoiets aan ? kan iemand me helpen ?

thx Mark
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
klaasjan

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 7:44 pm    Onderwerp: Re: rhythmbox en mp3 in fedora 7 Reageren met citaat

mark_v_p schreef:

ik gebruik nu pas fedora 7 en heb nog 1 probleempje op te lossen :
een groot deel van mijn mp3 files worden niet herkent wegens een onjuiste codec ???
waar ligt zoiets aan ? kan iemand me helpen ?

Als je nu de FAQ, release notes, mailinglist, forums of andere beschikbare handleidingen had gelezen had je allang geweten dat je de livna repository van rpm.livna.org moet toevoegen en het "gstreamer-plugins-ugly" pakket had moeten downloaden. Als alternatief zou je de webshop van fluendo.com kunnen pakken; die verkopen een mp3 plugin voor 0 dollar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mark_v_p

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 9:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hela,
ik heb de livna repo al wel degelijk toegevoegd anders zouden er meerdere dingen niet macheren he !! en ik heb nen hoop gezocht en gelezen enkel dit heb ik niet gevonden. Voor iemand als ik, die NOOIT met computers heeft leren werken vind ik dat ik serieus vooruit geraak met linux ! maar toch bedankt die gstreamer ugly miste ik !

moest ik niet een ganse dag werken had ik meer hadleidingen e.d. gelezen !!

Mark Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
fhart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2007 11:11 am    Onderwerp: mp3 en FAQ Reageren met citaat

Best Klaasjan,
ik ben een nieuwe gebruiker van Linux en van dit forum, dus ik snap alle mores nog niet.

Ik kwam hier bij dit onderwerp omdat een van de muziekprogramma´s de melding gaf
dat er eerst een plugin voor mp3 geinstalleerd moet worden.
Maar begrijp ik nou uit jouw antwoord dat ik mij eerst door allerlei handleidingen en FAQ´s
moet worstelen voordat ik een vraag op dit forum mag stellen?

groet FHart
Terug naar boven
klaasjan

BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2007 12:22 pm    Onderwerp: Re: mp3 en FAQ Reageren met citaat

fhart schreef:

Maar begrijp ik nou uit jouw antwoord dat ik mij eerst door allerlei handleidingen en FAQ´s
moet worstelen voordat ik een vraag op dit forum mag stellen?

Je hoeft het niet persoonlijk op te vatten Wink. Vragen stellen is niet verboden, maar de vraag die je stelt is al minstens 1000 keer gesteld op diverse fora (en beantwoord).
Vragen worden vrijblijvend door enthousiastelingen beantwoord, en die worden niet bepaald enthousiaster om steeds hetzelfde antwoord te geven. Daarom zou ik je toch echt willen vragen om eerst zelf proberen dingen uit te zoeken.

Maar ik neem aan dat je het "gstreamer-plugins-ugly" (zie http://www.fedorafaq.org/#mp3) pakket ondertussen geinstalleerd hebt? Wink
Terug naar boven
fhart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2007 12:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus als je iets zoekt ga je naar www.fedorafaq.org,
en als je het dan niet kan vinden. gebruik dit forum?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: