Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Titel-fix

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Worado

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 4:39 pm    Onderwerp: Titel-fix Reageren met citaat

Nu heb ik net een nieuwsbericht gepost, maar er zijn 2 fouten:

1. De titel is opeens veranderd naar Fedora-tip toevoegen!... :s Dat moet zijn Laatste test-versie Fedora Core 4 uitgebracht.

2. De links zijn mislukt. Ze horen aanklikbaar te zijn, maar waarschijnlijk is op de een of andere manier mijn html eruit gesloopt...? :s
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 5:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk dat je een bericht hebt gepost !
Ik heb de titel en de links aangepast.

Hoe dat komt met die titel vraag ik me nog af... ik zal er binnenkort eens naar kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Worado

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 5:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dankje.. Ik had al eerder eens een aantal berichten gepost Wink Maar deze keer vond ik het allemaal wat vaag gaan Confused
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 5:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ongeveer een week geleden heb ik eens wat aan de layout (+variabelen) zitten prutsen, om het wiki-compatible te maken (binnenkort komt wiki echt online), misschien ligt daar de oorzaak wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Worado

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 5:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat zou inderdaad kunnen. En de wiki kan denk ik zorgen voor een sterkere groei van de website en recentere content.

Verder no offence, maar wordt het ook niet tijd voor een originelere layout voor de website... Dit oswd template kan iedereen gebruiken, en de site zal toch serieuzer genomen worden wanneer het er origineler uitziet. En verder nog: de phpBB style komt eraan. Nog een paar knoppen maken en pagina's aanpassen aan de nieuwe style.
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 6:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Worado schreef:
En de wiki kan denk ik zorgen voor een sterkere groei van de website en recentere content.

Laten we het hopen Smile
Nu ben ik de enige die documentatie kan toevoegen, en dat gaat ook nogal omslachtig:
BlueFish openen. Bestand aanmaken en opslaan. Links toevoegen aan de frontpage en documentatie-pagina (handmatig!). Daarna de pagina's uploaden met gFTP.
Dat zou met een wiki vele malen sneller kunnen Smile

Citaat:
Verder no offence, maar wordt het ook niet tijd voor een originelere layout voor de website... Dit oswd template kan iedereen gebruiken, en de site zal toch serieuzer genomen worden wanneer het er origineler uitziet.

Mwa, deze layout vind ik wel mooi (daarom heb ik het gekozen). Maar het is inderdaad wel een beetje verouderd, en ik wil een iets dynamischere site (daarvoor hoeft de layout in principe niet te veranderen). De beheerder van Ubuntu-Linux.nl is bezig met een nieuwe layout, compleet dynamisch. Als het wat wordt kunnen we het hier misschien ook wel gaan gebruiken.

Maar onorigineel? Ik moet de eerste andere site die deze layout gebruikt nog tegenkomen.

Citaat:
En verder nog: de phpBB style komt eraan. Nog een paar knoppen maken en pagina's aanpassen aan de nieuwe style.

Cool Cool
Terug naar boven
Worado

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 6:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Blijkbaar is de site niet zo dynamisch als ik dacht. En ik zeg niet dat de site onorigineel is Wink
Ik zeg met een nieuwe stijl kan Fedora-Linux.nl een eigen identiteit krijgen. Een een aantal sites die de template gebruiken zijn hier te vinden. Maar als je er vanuit gaat dat Gila ruim 15000 keer is gedownload... Wink Razz

Maar het is in ieder geval wat dat er aan gewerkt wordt. En mocht mijn hulp nodig zijn, kan ik na de phpBB template ook wel een beetje helpen hierbij Smile Wink (ik hou van webdesignen Razz )
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 6:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Worado schreef:
En ik zeg niet dat de site onorigineel is Wink

Worado schreef:
wordt het ook niet tijd voor een originelere layout voor de website...

Citaat:
Ik zeg met een nieuwe stijl kan Fedora-Linux.nl een eigen identiteit krijgen. Een een aantal sites die de template gebruiken zijn hier te vinden. Maar als je er vanuit gaat dat Gila ruim 15000 keer is gedownload... Wink Razz

Ja dan ga je wel héél gericht zoeken Wink
Maar serieus, ben je wel eens tijdens het surfen toevallig op een site met dezelfde layout terecht gekomen ?
Terug naar boven
Worado

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 7:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thijs schreef:
Worado schreef:
En ik zeg niet dat de site onorigineel is Wink

Worado schreef:
wordt het ook niet tijd voor een originelere layout voor de website...

Ik zei dat het orgineler kon, niet dat het huidige onorigineel was Razz

Citaat:

Ja dan ga je wel héél gericht zoeken Wink
Maar serieus, ben je wel eens tijdens het surfen toevallig op een site met dezelfde layout terecht gekomen ?

Ja Surprised Een keer gewoon een persoonlijke site, ook een keer zelfs een apotheek. Ik vertrouw die laatste overigens niet echt Razz

En dan mag het wel gericht zijn, ik wil altijd weten hoe zo een template er uitzien met echte inhoud Razz Wink
Terug naar boven
Thijs_
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 6:56 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Als er een nieuwe layout komt, heb ik het liefst een layout die sterk overeenkomt met die van Ubuntu-Linux.nl en AllesLinux.com, want daarmee krijg je dit soort effecten:
http://forums.telenet.be/breedband/showthread.php?t=91084 (zie 2e bericht).
Cool
Terug naar boven
Worado

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 7:42 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat kan denk ik toch ook wel. Maar nu zie Ubuntu en SUSE er hetzelfde uit en AllesLinux en Fedora-Linux. Maar als tip wil ik geven een vaste breedte te nemen, want nu merk ik dat de site soms verder loopt dan het beeldscherm groot is.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: