Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

koppelingsfout

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tjeerd
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2005 6:06 pm    Onderwerp: koppelingsfout Reageren met citaat

LS

Ik heb een vraag betreffende FEDORA 2 (nieuwe gebruiker).
Als ik een audio cd in een cd / dvd drive plaats kriijg ik , in tegenstelling tot andere dvd's en cd-rom, geenpictogram op de desktop. Via Desktop en mijn computer probeer ik de betreffende drive te openen maar krijg vervolgens de melding van een koppelingsfout met de melding " mount; wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/cdrom1, or too many mounted file systems.

Audio cd's zijn niet af te spelen (krijg wel bij opstarten van CD speler de betreffende nummers in beeld) maar hoor geen geluid - wel met DVD en MP3 e.d.

Wie heeft enig idee of dit te verhelpen is en hoe?
Terug naar boven
pam

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2005 8:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Een audio cd heeft geen bestandssysteem,en kan daarom dus niet aangekoppeld (gemount) worden Wink

Als je geen geluid uit je cdspeler krijgt,kan dat komen doordat je geen kabeltje hebt tussen de cdrom en geluidskaart,maar kscd heeft bijv. ook een optie om digitaal af te spelen.

Ik zou ook de mixerinstellingen even controleren,misschien staat het geluid wel uit...
(Er moet een mixer ergens in het menu staan)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: