Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Firestarter laat de verbindingen niet meer zien

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cnorren

BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2007 7:17 am    Onderwerp: Firestarter laat de verbindingen niet meer zien Reageren met citaat

Hallo forum,

Info: Fedora FC6 alles up to date.

Sinds een tig aantal dagen laat Firestarter de active verbindingen niet meer zien (na een update?). De logfiles, zoals access_log werken normaal. Een remove en opnieuw installeren van Firestarter mocht niet baten. De services draaien (in elk geval firestarter en iptables).

Er zal wel iets zijn waardoor Firestarter weerbarstig is, maar het nodige zoekwerk heeft helaas niets opgeleverd. Ik kijk hoogst waarschijnlijk over iets heen, maar wat...

In m'n opperste wanhoop klamp ik mij vast aan de kennis van de geachte forumleden Wink

Cor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Bard

BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2007 12:25 pm    Onderwerp: Re: Firestarter laat de verbindingen niet meer zien Reageren met citaat

Heb je firestarter al eens gestart vanuit je console?

Ik gebruik ook firestarter en dat bevalt goed, alleen weet ik nog niet hoe ik bij het opstarten een pictogram in mijn mededelingengebied krijg (en of ik dat wel zou moeten willen).

cnorren schreef:
Hallo forum,

Sinds een tig aantal dagen laat Firestarter de active verbindingen niet meer zien (na een update?). De logfiles, zoals access_log werken normaal. Een remove en opnieuw installeren van Firestarter mocht niet baten. De <a>services</a> draaien (in elk geval firestarter en iptables).

Er zal wel iets zijn waardoor Firestarter weerbarstig is, maar het nodige zoekwerk heeft helaas niets opgeleverd. Ik kijk hoogst waarschijnlijk over iets heen, maar wat...

In m'n opperste wanhoop klamp ik mij vast aan de kennis van de geachte forumleden Wink

Cor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cnorren

BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2007 3:02 pm    Onderwerp: Re: Firestarter laat de verbindingen niet meer zien Reageren met citaat

Bard schreef:

Ja, maar dat haalt niets uit.

Bard schreef:
Ik gebruik ook firestarter en dat bevalt goed, alleen weet ik nog niet hoe ik bij het opstarten een pictogram in mijn mededelingengebied krijg (en of ik dat wel zou moeten willen).

[lampje!]Misschien heb ik m'n probleem gevonden. Ik kom er nog op terug.

cnorren schreef:
Hallo forum,

Sinds een tig aantal dagen laat Firestarter de active verbindingen niet meer zien (na een update?). De logfiles, zoals access_log werken normaal. Een remove en opnieuw installeren van Firestarter mocht niet baten. De <a><a>services</a></a> draaien (in elk geval firestarter en iptables).

Cor.
[/quote]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2007 4:13 pm    Onderwerp: Re: Firestarter laat de verbindingen niet meer zien Reageren met citaat

cnorren schreef:
Bard schreef:

Ja, maar dat haalt niets uit.

Levert dit ook geen fout-meldingen op? Hieruit is vaak al af te leiden, wat er aan schort. Post anders eventuele fout-meldingen hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: