Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

updaten open office nl en nog meer

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rolsat

BerichtGeplaatst: Do Dec 21, 2006 8:19 pm    Onderwerp: updaten open office nl en nog meer Reageren met citaat

Hallo luitjes,

1
Ik ben een beginner met fedora core 2. (ik gebruik het boek linux voor non freaks)
Nu wil ik open offeice updaten met een nederlandse versie. Maar ik krijg het niet voor elkaar want ik kom telkens op de engelse versie terecht

2
Heb ook problemen met de flash-plug-in voor mozilla. Hier heb je twee compenenten nodig volgens het boek voor non freaks nl: compat-libstdc++ en install_flash_player_7_linux.tar.gz.
Het onderdeel compat-libstdc++ heb ik geinstalleerd. Maar bij de flashplayer ging het downloaden al mis nl verkeerde map.Uit eindelijk toch in de juiste map geplaatst en de instructies vlg het boek gevolgd.
a cd Tarballs_en_RPMs / install_flash_player_7_linux enter ging goed denk ik
maar bij de volgende twee commando,s ging het mis, het kon deplugin mappen niet vinden.
De commando,s waren cp flashplayer.xpt / usr / lib / mozilla-1.7.6 / plugins enter en
cp libflashplayer.so / usr / lib / mozilla-1.7.6 / plugins enter.
Weten jullie de oplossingen

Met vriendelijke groet Sad Very Happy Twisted Evil Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
klaasjan

BerichtGeplaatst: Do Dec 21, 2006 9:43 pm    Onderwerp: Re: updaten open office nl en nog meer Reageren met citaat

rolsat schreef:

1
Ik ben een beginner met fedora core 2. (ik gebruik het boek linux voor non freaks)

Op zich niets mis mee, maar bedenk wel dat Fedora alweer 4 versies verder is en veel problemen waar je tegenaan gaat lopen in recentere versies opgelost zijn.

Citaat:

Nu wil ik open offeice updaten met een nederlandse versie. Maar ik krijg het niet voor elkaar want ik kom telkens op de engelse versie terecht

Je kan met de tool "system-config-language" (bereikbaar onder system->administration->language) de standaard taal voor je systeem instellen. Daarvoor moet wel de betreffende OpenOffice taalmodule zijn geinstalleerd.

Citaat:

2
Heb ook problemen met de flash-plug-in voor mozilla. Hier heb je twee compenenten nodig volgens het boek voor non freaks nl: compat-libstdc++ en install_flash_player_7_linux.tar.gz.

De echte non-freaks lezen de on-line documentatie en installeren van http://macromedia.mplug.org een flash plugin zonder gedoe Wink
Terug naar boven
wge

BerichtGeplaatst: Vr Dec 22, 2006 12:14 pm    Onderwerp: Re: updaten open office nl en nog meer Reageren met citaat

klaasjan schreef:

De echte non-freaks lezen de on-line documentatie en installeren van http://macromedia.mplug.org een flash plugin zonder gedoe Wink

OT : De echte non-freaks *laten* het installeren door een pro, volgen een opleiding en betalen zo iemands werk ...
Terug naar boven
rolsat

BerichtGeplaatst: Za Dec 23, 2006 12:12 pm    Onderwerp: open office Reageren met citaat

bedankt voor jullie hulp, ben er nog niet uit .Maar misschien over een tijdje als er meer over linux is gelezen
gr
rolsat
Terug naar boven
rolsat

BerichtGeplaatst: Za Dec 23, 2006 12:32 pm    Onderwerp: updaten openoffice en meer Reageren met citaat

Nogmaals bedankt,
De flashplayer is nu prima gelukt
gr
rolsat
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: