Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Afspelenmp3 bestanden

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bas en Irene

BerichtGeplaatst: Ma Dec 04, 2006 11:18 pm    Onderwerp: Afspelenmp3 bestanden Reageren met citaat

Vrienden,

Omdat ik sinds kort van Windows naar Fedora Core 5 ben overgestapt, en nog veel moet ontdekken, stoei ik met het afspelen van mp3 bestanden. Ik moet ze openen met een realplayer maar krijg die na het downloaden niet aan de gang. Mist dependencies...tjaa......wie helpt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
klaasjan

BerichtGeplaatst: Di Dec 05, 2006 9:07 am    Onderwerp: Re: Afspelenmp3 bestanden Reageren met citaat

Bas en Irene schreef:
Vrienden,

Omdat ik sinds kort van Windows naar Fedora Core 5 ben overgestapt, en nog veel moet ontdekken, stoei ik met het afspelen van mp3 bestanden. Ik moet ze openen met een realplayer maar krijg die na het downloaden niet aan de gang. Mist <a>dependencies</a>...tjaa......wie helpt?

http://www.fedorafaq.org/#mp3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: