Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

SWAP Space

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Wo Aug 02, 2006 11:41 am    Onderwerp: SWAP Space Reageren met citaat

Ik heb laats een nieuwe distro op mijn pc geinstalleerd en die gebruik laten maken voor het swap ruimte die ik voor Fedora had gemaakt.

Alleen nu kan Fedora die SWAP ruimte niet meer terug krijgen. Wanneer hij opstarten zegt hij dat hij /etc/fstab niet kan openen, toegang gewijgert.

Ik heb wel met mijn andere distro /etc/fstab moeten wijzigen omdat ik hem verkeerd had ingesteld. Ik wou mijn WIndows partities mee laten opstarten, alleen ik had de verkeerde /dev/hda's aangegeven. Dat heb ik opgelost door met mijn andere distro dat aan te passen. Ik weet niet of het daar aan kan liggen maar hij heeft nu in iedergeval geen swap ruimte meer.

Edit \

De rest van /etc/fstab pakt hij wel, mijn Windows partities zijn gewoon gemount. Het is echt alleen mijn SWAP die hij niet pakt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Wo Aug 02, 2006 12:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Problem solved!

Ik heb heel /etc/fstab verwijdert en hem opniew gemaakt! Nu doet alles het weer Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: