Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

mbstring PHP extensie

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
azhar

BerichtGeplaatst: Vr Jul 28, 2006 12:45 pm    Onderwerp: mbstring PHP extensie Reageren met citaat

ik heb net op FC5 apache, php en mysql geinsteleert en daar na phpmyadmin script om db te bewerken maar ik heb 1 probleem waar van ik hele maal niet waar die vandaan komt en hoe moet die weg.

alles ik mijn phpmyadmin pagina opent dan vraagt die eerst een gebruikernaam en wacht woord dat heb ik zelf ingesteld na het in typen van gebruikernaam en wachtwoord komt de eerste pagina daar onderaan staat dat bricht

De mbstring PHP extensie werd niet gevonden en u lijkt een multibyte charset te gebruiken. Zonder de mbstring extensie kan phpMyAdmin strings niet correct splitsen wat tot onverwachte resultaten kan leiden.

dat begrijp ik niet hoe moet ik die verbetern wie kan mij helpen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken Yahoo Messenger MSN Messenger
Nivko

BerichtGeplaatst: Vr Jul 28, 2006 1:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

# yum -y install php-mbstring

Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: