Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Iets voor het najaar...

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lutz

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 4:26 pm    Onderwerp: Iets voor het najaar... Reageren met citaat

Hoi allemaal,

ik vroeg mij af of wij in het najaar misschien een soort linux/unix academie moeten houden, waarbij wij door onze leuke fedora 8 bril andere distro's bekijken op gebruikersgemak. Jan mag dan b.v. Suse installeren en schrijft een klein persoonlijk stukje, b.v. waar hij problemen had. Piet mag dan hetzelfde met Archlinux doen, anderen bekijken Linux from Scratch, etc.

Om het een beetje leuk te houden kunnen wij de distro's vooraf in een lijst zetten, en iedereen mag eruit kiezen. Wij kunnen natuurlijk net zo goed de collega's van de ander fora vragen of ze eens fedora willen installeren.

Om mee te kunnen doen moet je dan wel een tweede pc hebben met minimaal een Pentium II (i686), maar dat zal niet echt meer een probleem hoeven te zijn.

Het is maar een vorstel, niets hoeft, maar alles mag.

Groeten,
....Lutz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 5:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me leuk!

Ik ben er al mee bezig geweest, heb er een 4e pc bij en daar ging in SuSE op installeren. Alles ging goed alleen ik kreeg geen internet connectie, hij wou niet accepteren dat internet over LAN moest gaan!

Maar ik ben wel voor!

Moet ik alleen nog een extra pc regelen Razz De pc met SuSE heeft het begeven Razz
Terug naar boven
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 8:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk inititatief. Pc's genoeg hier. Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Lutz

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 9:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal na de schoolvakantie wat plannen posten. Misschien kunnen wij onder "anders" een eigen subforum krijgen. Werktitel is "gluuren bij de buren", tenzij iemand nog wat betere ideeŽn heeft. Thijs, er is werk aan de winkel.

Groeten,
....Lutz
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: