Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

FC6 test 1 en FC6 test 2 en FC6 test 3
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Menno

BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 11:22 am    Onderwerp: FC6 test 1 en FC6 test 2 en FC6 test 3 Reageren met citaat

Wie heeft er al Fedora Core 6 test 1 draaien?
Ik ben erg benieuwd, vooral omdat ze zo snel zijn na FC5 met het uitbrengen van een nieuwe test versie.
Zijn er trouwens ook al screenshots te vinden?

Laatst aangepast door Menno op Wo Sep 20, 2006 11:35 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
klaasjan

BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 3:05 pm    Onderwerp: Re: FC6 test 1 Reageren met citaat

Menno schreef:
Ik ben erg benieuwd, vooral omdat ze zo snel zijn na FC5 met het uitbrengen van een nieuwe test versie.

Op zich geen verrassing omdat FC releases in principe om het halfjaar plaatsvinden. De vorige versie was wat laat, maar dat was een uitzondering op de regel.

Citaat:

Zijn er trouwens ook al screenshots te vinden?

Vind ik altijd een grappige vraag. Alsof je daaraan kan zien hoe het werkt. Reken erop dat het theme niet heel erg anders is dan wat je gewend bent (wat volgens mij niet slecht is).
Terug naar boven
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 7:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ga het zo installeren. Ben vooral erg nieuwsgierig naar de nieuwe Gnome versie, nl. 2.15.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
klaasjan

BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 9:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gul Dukat schreef:
Ga het zo installeren. Ben vooral erg nieuwsgierig naar de nieuwe Gnome versie, nl. 2.15.

Gnome 2.15 is niet de "nieuwe Gnome", maar de test serie die moet uitkomen op Gnome 2.16. Verwacht dus veel kans om bugs aan te melden om te zorgen dat 2.16 met zo min mogelijk bugs gereleased kan worden Wink
Terug naar boven
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 10:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

klaasjan schreef:
Gul Dukat schreef:

Gnome 2.15 is niet de "nieuwe Gnome", maar de test serie die moet uitkomen op Gnome 2.16. Verwacht dus veel kans om bugs aan te melden om te zorgen dat 2.16 met zo min mogelijk bugs gereleased kan worden Wink

Nee, oke. Dat had ik al begrepen, maar wel leuk om even uit te proberen. Moet wel eerlijk zeggen, dat er op het eerste gezicht niet veel verandert is. Maar zal het van het weekend, als ik wat meer tijd heb, eens wat serieuzer testen. Wink
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Vr Jun 23, 2006 6:06 pm    Onderwerp: Re: FC6 test 1 Reageren met citaat

Menno schreef:

Pff, ik niet! Sinds enkele uren draait hier nu FC5 Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Vr Jun 23, 2006 8:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Een eerste review van FC6Test1: http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=499&num=1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Vr Jun 23, 2006 10:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thijs schreef:
Een eerste review van FC6Test1: http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=499&num=1

Thijs,
bedankt voor de link. Moet zeggen dat op het 1e gezicht FC6 erg veel lijkt op FC5. Hoop dat er onder de motor-kap, wel het 1 en ander verandert is. Zal het in de loop van de week eens even op de pijnbank leggen. Wink
Terug naar boven
Michaeltje

BerichtGeplaatst: Za Jun 24, 2006 4:03 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan eindelijk zien of er update's zijn, want dit ontbreekt wel bij fc5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Za Jun 24, 2006 5:27 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Vind het overigens wel een beetje vreemd, dat er voor een wat "verouderde" kernel is gekozen in FC6 Test-1. In FC6 Test-1 hebben ze kernel 2.6.16-1.2289 gestopt, terwijl FC5 nu al met kernel 2.6.17-1.2139 draait.
Terug naar boven
klaasjan

BerichtGeplaatst: Za Jun 24, 2006 9:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Gul Dukat schreef:
Vind het overigens wel een beetje vreemd, dat er voor een wat "verouderde" kernel is gekozen in FC6 Test-1. In FC6 Test-1 hebben ze kernel 2.6.16-1.2289 gestopt, terwijl FC5 nu al met kernel 2.6.17-1.2139 draait.

Het idee is dat je met die test releases de "development" updates installeert. Dan zit je momenteel op 2.6.17-1.2307 Wink.
Terug naar boven
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Za Jun 24, 2006 10:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

klaasjan schreef:
Gul Dukat schreef:

Het idee is dat je met die test releases de "development" updates installeert. Dan zit je momenteel op 2.6.17-1.2307 Wink.

Mmm, oke dat begrijp ik. Maar hoe voeg ik die aan mijn yum-configuratie toe?
Terug naar boven
klaasjan

BerichtGeplaatst: Zo Jun 25, 2006 10:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Gul Dukat schreef:
klaasjan schreef:
Gul Dukat schreef:

Mmm, oke dat begrijp ik. Maar hoe voeg ik die aan mijn yum-configuratie toe?

Waarschijnlijk staat die al in je yum configuratie, maar standaard uitgeschakeld. Draai eens een "yum --enablerepo=development upgrade".
Terug naar boven
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Zo Jun 25, 2006 6:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

klaasjan schreef:
Waarschijnlijk staat die al in je yum configuratie, maar standaard uitgeschakeld. Draai eens een "yum --enablerepo=development upgrade".

Bedankt voor je reaktie. Zal het morgen even proberen, op het moment heb ik niet de beschikking over mijn FC6 Test-1 bakkie. Embarassed
Terug naar boven
Beer

BerichtGeplaatst: Za Jul 15, 2006 8:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft iemand van de testers al eens een groeps installatie via yum geprobeerd op fc 6 test 1?. Is die gelukt?. Ik vraag dit omdat ik een groeps installatie probeer, maar zodra ik na het commando yum -y groupinstall groepnaam [enter] ingeef knalt de zaak me om de oren, of ook wel de sessie loopt kompleet vast. Zo vast dat zelfs de knop [num lock] geen reactie meer geeft.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6

Ga naar: