Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Simpel Web Server
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HiGHLiTE02

BerichtGeplaatst: Do Jun 15, 2006 12:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet niet wat er op die Wiki staat maar ga eens naar www.apachefriends.org en kijk daar, dan heb je gelijk alles in 1 en het werkt gelijk, mits je het goed instaleerd Wink

Kies op die site Prjects en dan Xampp for linux ... dit moet lukken. Gebruik voor DNS bind, mocht je dit niet doen, misschien is er wel een grafische interface om bind te configureren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
azhar

BerichtGeplaatst: Do Jun 15, 2006 10:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

maar het is niet beduld veer verkoop in nederland het is voor india ik heb iemand gevonden in india hij wil graag dat ik voor hun gaan een server zetten en 2de ik heb zelf ook all een web server all 3 yaar op windows server 2003 maar maar het is voor een beperkte klanten en meer van mijn eigen web site draien ik heb zelf 7 web siten en die draien op mijn server daar om wil ik meer mogelijk ovenen en nu heb ik met linux begonnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: