Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

formateren of niet formateren dat is de vraag?.

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Beer

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 2:49 pm    Onderwerp: formateren of niet formateren dat is de vraag?. Reageren met citaat

Ik ben tegen een systeem gelopen dat de volgende "updatess" heeft gehad. Het is begonnen met redhat 8 daarna gedupdate naar rh9, fc1, 2, 3. 4 en 5 echter het heeft nu vage problemen met kde en gnome. Dit uit zich in vastlopen van toetsenbord, applets die verdwijnen en meer van dit soort vreemde symptomen. Wat nu te doen?. de zaak formateren en de laatste fc er op zetten of zeggen jullie de zaak oplappen en stabiel houden?. Zelf durf ik het niet te zeggen, daar er met de updates ook het een en ander aan instellingen e.e.a zijn mee gekomen, maar een nieuwe installatie geeft wel een mooi "schoon"systeem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Worado

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 7:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is natuurlijk vooral je eigen keuze. Zelf zou ik de computer eens compleet opnieuw installeren. Een backup maken van alle belangrijke data en gewoon een verse installatie van Fedora Core 5 installeren. Sinds Red Hat 8 is er zo ongelovelijk veel veranderd in deze distributie dat ik me er eigenlijk een beetje over verbaas dat je hebt kunnen upgraden tot de laatste versie...

Bovendien zou de zaak oplappen veel tijd kosten. Je bent dan een stuk sneller af als je een of meerdere ISO's donwloadt, brandt en installeerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
djfoxy

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2006 8:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou ook het systeem eens goed backuppen en daarna een clean install uitvoeren.
Het kost wel even tijd, maar het scheelt weer in eventuele conflicten.

Ik heb zelf vorige week een systeem van FC3 naar FC4 en daarna naar FC5 geupdate.
Het resultaat was dat ik dit weekend FC5 opnieuw schoon ga installeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: