Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

fedora 5 FAQ

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
misteryke

BerichtGeplaatst: Di Mrt 28, 2006 8:18 am    Onderwerp: fedora 5 FAQ Reageren met citaat

Wanneer wordt de onoffcieŽle FAQ voor fedora 5 uitgebracht op de site http://www.fedora-linux.nl/basis/ ?

Groetjes misteryke
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Di Mrt 28, 2006 11:41 am    Onderwerp: Re: fedora 5 FAQ Reageren met citaat

Normaal gesproken vertaal ik de boel altijd van FedoraFAQ.org, maar de beheerder van die site is de laatste tijd niet zo snel meer.

Deze week heb ik tentames + examens Shocked, aankomende week zit ik lekker in Rome Very Happy, dus de eerste 2 weken kan je van mij niet zo veel verwachten.

Ik stel voor dat we op http://fedora-linux.nl/wiki/index.php/VeelGesteldeVragen-FC5 met z'n allen een begin maken aan een nieuwe FAQ voor FC5.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Do Jul 20, 2006 1:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu moet nog wel de wiki worden aan gepast!

Als je nu nog op veel gestelde vragen drukt kom je nog bij die van FC4 terwijl FC5 al een tijdje uit is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: