Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wanneer ben jij begonnen?
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tjapz0r

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2006 9:27 pm    Onderwerp: Wanneer ben jij begonnen? Reageren met citaat

Ik was wel eens benieuwd, wanneer jullie de overstap naar Linux hebben gemaakt, en hoe lang jullie inmiddels al met Fedora of andere OS's werken.
Ik ben nu zelf 15 jaar, (bijna 16) en ik werk/speel nu zo'n maandje vrij actief met linux. Ik heb nog weinig ervaring, maar bepaalde commando's heb ik inmiddels onthouden. Ook ben ik wel benieuwd, hoe lang jullie er over hebben gedaan, om fatsoenlijk met linux over weg te kunnen..?

Groeten,

Kasper Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Steef

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2006 10:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben zo'n 2 maand geleden begonnen denk ik, omdat Windows maar bleef hangen sloom doen en dat soort iritante shit. En na een tijd deed een druppel de emmer overlopen, en ging er direct Fedora op.
Ook omdat Thijs hier al lang over had, dus maar meteen gedaan. No more Windows, en geen spijt van Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
critter

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2006 8:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat