Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Amule en laagid

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vigorsky

BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2006 2:10 pm    Onderwerp: Amule en laagid Reageren met citaat

hi,

ondanks alle inspanningen blijf ik een laag id krijgen met amule, ik gebruik dus Fedora Core 4 en heb de standaard firewall aanstaan en ik bevindt mij ook nog achter een router een Draytek Vigor 2200 E-plus. Ik gebruik geen poortforwarding want ik weet niet wat ingesteld moet worden. Ik zie wel dat er verschillende poorten worden gebruikt door amule maar de standaard is 4661 en 4662 voor tcp en voor udp 4672. Hoe krijg ik een hoog id en hoe moet ik alles instellen via het forum van amule geen enkele reactie of hulp prettig forum is dat. Wie kan mij aub helpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Menno

BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2006 2:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarschijnlijk krijg je geen reactie omdat die vraag zo vaak gesteld is.
Ik zou adviseren de handleiding van je router op te zoeken.
Want het is echt belangrijk dat je die poorten openzet, anders gaat het niet lukken.
Terug naar boven
vigorsky

BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2006 3:21 pm    Onderwerp: laag id Reageren met citaat

hi,

maakt geen verschilk ik heb bij de router de poorten opengezet maar hij blijf aangeven laag id ik heb zelfs de router er tussenuit gehaald en de firewall uitgezet en het systeem gereboot en dan geeft die nog laag id aan vertel mij dan maar wat ik dan nog kan doen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: