Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gnome 2.12

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Di Feb 21, 2006 3:26 pm    Onderwerp: Gnome 2.12 Reageren met citaat

Ik ben bezig om Gnome te updaten van 2.10, wat standaard bij Fedora Core 4 zit, naar Gnome 2.12. Ik heb op deze site gevonden hoe het werkt.

Ik weet niet of andere mensen hier intresse in hebben maar kan iemand het even melden als het gelukt is. Want bij mij blijft hij hangen op een dependencie, namenlijk pwlib-1.8.7-1.FC4.i386.rpm is er niet maar die hb ik wel geinstalleerd. Hij kan hem op een een of andere manier niet vinden.

Als je hier een oplossing voor hebt of je kunt even melden hoe jij het hebt gedaan, graag.

Als er een Nederlandse handleiding van Gnome 2.12 moet komen meld dat dan ook even. Ik wil wel graag naar Gnome 2.12 want ik heb gelezen dat dat veel sneller gaat.
Ik heb het trouwens hier hier gevonden. Het is wel engels.

Edit \

Dit alles is wel op eigen risico. In de inleiding van de Wiki staat ook dat het niet getest is dus het kan fout gaan. Je kunt niemand de schuld geven als het fout gaat.

Citaat:
WOW are you sure you read the pages?
WAY 1:
nrpms.net <----- this is not FEDORA CORE anymore if you use this repo
WAY 2:
Fedora Core 5, test2 <--- Gnome 2.13.4
all that means you have to change your yum to use repo from way1 or way2... that's all the necessary steps involved

Citaat:
ok thx and how do i change it?

Citaat:
try to use something simple to administer - like yumex, type yum install yumex, then start yumex in GUI and you'll see all the repos you have configured, and to switch to Fedora5t2 you'll need all to download fedora-release file from their server, use google man, they are many web sites to show you how to change a repo - number one source for you in http://fedorafaq.org especially about initial repo management information, I don;t think you can upgrade Gnome only - it's 2.13.4 version might need lots of other FC5 packages.. which won't hurt you anyway just consider the name : test

Heb ik letterlijk van het FedoraForum.org vandaan gehaald. Heb nog geen idee hoe ik dit moet doen.

Ik wacht nog steeds op wat antwoorden Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Di Feb 21, 2006 10:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is mij niet gelukt. Ik hou er mee op aangezien dit alles al beter is in Fedora Core 5.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: