Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

fedora-->redhat

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dinge

BerichtGeplaatst: Wo Feb 08, 2006 4:20 pm    Onderwerp: fedora-->redhat Reageren met citaat

Ik amuseer me meer en meer met fedora en ondervind dat het een zeer interessant besturingssysteem kan zijn dat bovendien qua prijs ver onder andere besturingssystemen kan uitkomen. (zeker als de software pakkettten worden bijgerekend.)

Ik ben nu op zoek naar een groothandel die effectief redhat besturingssystemen verkoopt om een project van een klant uit te voeren. Helaas vind ik niet echt haalbare info om in Belgie aan redhat produkten te raken via groothandel. Kan iemand me helpen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
molski

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 2:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

de Prijs van Fedora is volgens mij altijd 0,00 dit omdat het een Open Source produkt is. Daarentegen hangt er aan Redhat Enterprise Server wel een prijskaartje, maar hier geldt weer de volgende regel....je betaalt niet de software, maar de support die erbij komt (als ik het goed heb).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Menno

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 2:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

molski schreef:
de Prijs van Fedora is volgens mij altijd 0,00 dit omdat het een Open Source produkt is. Daarentegen hangt er aan Redhat Enterprise Server wel een prijskaartje, maar hier geldt weer de volgende regel....je betaalt niet de software, maar de support die erbij komt (als ik het goed heb).

Dit is dus niet waar. Open Source wil alleen zeggen de dat bron code vrij beschikbaar moet zijn. Voor het daadwerkelijke product mag altijd gewoon een prijskaartje hangen.
Terug naar boven
molski

BerichtGeplaatst: Ma Feb 20, 2006 10:41 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar Fedora is wel gratis in dit geval en de Enterprise editie is betaald en bij de betaalde versie van RH betaal je toch in dit geval de support die erbij komt?
Ondanks dat er dus aan Open Source produkten toch een prijs kan hangen?
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Ma Feb 20, 2006 5:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

In het geval van RHEL betaal je alleen voor de support, boeken etc., niet voor de software zelf. De broncode's van Red Hat Enterprise Linux kan je gewoon kostenloos downloaden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: